Alla inlägg under maj 2007

Av bambi - 29 maj 2007 18:42

Ikväll är det favorit programmet Desperate Housewives! Jag har i och för sig redan sett avsnittet eftersom jag har laddat ner alla avsnitt från USA... och där har dom redan visa hela säsong 3. Jag kan lova att den slutar på ett väldigt spännande sätt!

Av bambi - 29 maj 2007 10:08

..idag! Går igenom vilka som får IG... lite tråkigt och känns lite hopplöst, i allafall för vissa...

Av bambi - 29 maj 2007 07:01

Sitter och äter frukost framför datorn.. och det är ju så trevligt att se att min blogg slog sitt rekord på besökare igår! 99 besökare hade min kära blogg igår! Trevligt! (Tidigare rekord var 98 besökare på en dag)

Av bambi - 28 maj 2007 20:38

...så såg jag Johan Glans idag! Jag gillar verkligen honom... han är nog min favoritkomiker. Jag ville nästan gå fram och prata med honom, men det skulle ju vara lite pinsamt, och dessutom gick han och höll sin tjej i handen.


Jag är lite kändiskåt utav mig och blir till-mig när jag ser en kändis. Det blir en sån konstig känsla, som "jag känner ju dig" men sen... "nej, men du känner nog inte mig..." så man ser nog lite konstig ut... eller i allafall jag  :)


Men som det oftast blir när jag ser en kändis... så måste jag ringa till älsklingen och säga "gissa vem jag såg"... och tråkiga han svarade "döden"... men så sa jag jätteglatt "nej, Johan Glans!!!!"    Men älsklingen brydde som vanligt inte så mycket...   :)

Av bambi - 28 maj 2007 20:35

Gjorde en jättestor lasagne idag, så nu har jag och älsklingen matlåda ett tag. Den blev faktiskt riktigt god! Jag hade i oliver, färsk basilika, en massa vitlök, lök och paprika... mums mums! Och så hade jag även i 3 matskedar socker, jag tycker att socker är en sån himla bra smakförstärkare... det behövs inte mycket (jag tycker inte att 3 matskedar var så mycket i en sån stor lasagne) men gör så stor skillnad!

Av bambi - 28 maj 2007 20:26

Uscha, va hemskt! Läste nyss en artikel i aftonbladet om en 7-årig tjej som väger 222 kg. Stackars tjej... och föräldrarna struntar i vad läkaren säger och matar henne med 15 hamburgare om dagen, så nu kan hon knappt röra på sig... sorgligt! Tjejen äter ca 10 000 kcal om dagen, lite skillnad mot Ricki Lakes 1200 kcal!

Av bambi - 28 maj 2007 20:22

Nu har jag mumsat i mig lasagne och läst om Ricki Lake. Jag kan avslöja att eftersom hon är rik som ett troll så har hon haft råd att betala för att få mat hemlevererad. Och denna mat har då varit super-duper nyttig och hon har ätit 1200 kcal om dagen... så det var inte så konstigt att hon gick ner då! Synd bara att man själv inte har råd att betala nån som lagar super-duper nyttig mat och håller reda på kalorierna åt en!


Snygg har hon blivit i allafall!

Av bambi - 28 maj 2007 19:24

Har en lasagne i ugnen, det ska bli mumsigt!


På vägen hem var jag tvungen att köpa Aftonbladet för att i den så avslöjar Ricki Lake hur hon gick ner 57 kg! Och jag är ganska nyfiken på hur hon lyckades med det! Så nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp te och läsa aftonbladet och vänta på att min lasagne ska bli klar! (Det var länge sen man läste aftonbladet i pappersformat!)

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards