Alla inlägg den 2 juni 2007

Av bambi - 2 juni 2007 18:38

Här kommer några bilder från dagens Skansen-besök. Verkligen en perfekt dag för att besöka Skansen!

Några sötisar:

 

Här är hela kören... svärmor är där nånstans och sjunger:

 

Fin utsikt över Söder från Skansen (man kan nästan se vårt hus):

Av bambi - 2 juni 2007 18:33

Vi ska straxt gå ut och äta med svärföräldrarna efter en heldag på Skansen. Kvällens outfit är en tunika från Ichi som jag alltid är så tveksam till att sätta på mig... jag har lite svårt för så mönstrat... är lite feg utav mig.


Det blir i allafall libanesiskt... som jag intalar mig är ganska nyttig mat... men jag kanske lurar mig själv?

Av bambi - 2 juni 2007 10:43

Okej, för att ni ska få ett bättre hum om vilken skillnad det blev nu när jag klippte mig tänkte jag bjuda på lite före och efter bilder... hehe.. älsklingen sa att enda skillnaden var att det var 2 cm kortare... men jag tog ju faktiskt av mer än så... och så har jag lite mer lockar nu  :)


Men jag är ju inte så modig utav mig när det gäller att byta frisyr och sånt  :)

 

(Jag ser förjävlig ut på "efter-bilden"... helt nyvaken och konstig ut..)

Av bambi - 2 juni 2007 10:19

Det är ju så otroligt fint väder idag! *jippee*  Och svärmor ska sjunga på Skansen idag så vi ska dit och titta... passar ju perfekt.. vi tänkte nog ta med oss lite pick-nick.. kanske lite ost och kex  *mums*

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards