Alla inlägg den 17 juni 2007

Av bambi - 17 juni 2007 14:31

Imorgon är sista arbetsdagen innan sommarlovet för mig! *jippe jippee*


Sen åker ju jag och älsklingen iväg förstås... *tror att jag har liiiite resfeber*

Av bambi - 17 juni 2007 14:08

Jag har inte ätit nåt godis alls idag och jag känner såååånt godissug! Jag är nog lite beroende! Jag behöver verkligen sluta med godis och vänja mig av med det.


Men älsklingen är iväg och handlar och ska köpa en dubbelnougat till mig  *mums*

Av bambi - 17 juni 2007 11:52

Så där, nu har jag bytt ut fotot på mig... men jag tycker ändå att jag ser konstig ut.. så där ser jag ju inte ut... men älsklingen säger det, så jag får väl lita på honom...

Av bambi - 17 juni 2007 11:34

Läste nyss på Ullis blogg (hennes blogg finns bland mina länkar) om självtagna foton, att näsan ofta blir dominerande... och det stämmer nog ganska mycket med min självtagna bild.. jag kanske borde byta ut den?


Men jag blir alltid så ful och konstig på kort... jag pratade med Susanna om att jag alltid ser så konstig ut på kort och hon sa att hon också blir det. Och hon hade teorin om att det var för att vi är så runda i ansiktet så det gäller att fotot tas från rätt vinkel annars ser man konstig ut... jag tror att det kan stämma...

Av bambi - 17 juni 2007 11:20

  • Jag har bikiniångest... speciellt när jag var tvungen att köpa en i storleken L igår, men jag skyller på mina stora bröst...

  • Jag har flygångest... speciellt efter alla katastrof-program igår på tv som jag absolut skulle titta på.

  • Jag har ångest över min vikt/kropp (är väl samma som bikiniångest) för att jag skulle ju vara duktig nu när sommarlovet började och inte äta onyttigt och använda mina aerobics-dvd:n, men nu istället kommer vi ha tillgång till buffé dygnet runt. Hur många kilon tror ni att jag kan gå upp på en vecka? Jag som aldrig kan säga nej till desserter och godsaker..

  • Jag har ångest över att vår äldsta katt har blivit lite sjuk igen och vi ska åka ifrån henne... men hon mådde bra igår, så jag hoppas att det bara var tillfälligt (se tidigare inlägg).

  • Jag har även lite ångest för att jag ska skolka från jobbet på tisdag, vilket är vår sista arbetsdag innan sommarlovet, men då kan vi väl ändå inte göra så mycket vettigt? Men det kändes lite dumt att bjuda på auktionen innan jag ens fått ledigt...

Av bambi - 17 juni 2007 11:04

Ok, nu har jag scrubbat mig med sån där scrubvante i duschen och smörjt in mig. Redo för solbrännan!


Ska bara vaxa benen sen... ser inte fram emot det. Jag är inte alls bra på det här med att vaxa... jag får inte bort ALLT hår, och är inte det meningen? Att allt ska följa med? Det mesta följer ju med.. men inte allt... Jag försöker lära mig i allafall... nån som har några tips?

Av bambi - 17 juni 2007 10:54

Det är så härligt att packa för en solsemester när det regnar utanför :)


Tvättmaskinen går för fullt och jag försöker komma på allt jag måste ha med mig!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards