Alla inlägg den 4 juli 2007

Av bambi - 4 juli 2007 22:38

Om ni är prylgalen som jag... så har jag hittat en väldigt rolig sida: http://www.bluebox.se


Hur mycket fina saker som helst!! *vill ha allt*


Av bambi - 4 juli 2007 22:31

Fick ett roligt mail av Nelly.se där dom har en tävling med garanterad vinst (bara man uppnår kraven)! Det är ju skoj! Det man ska göra är att få tre vänner att vara med i tävlingen! Så enkelt.. jag mailade ut 38 mail direkt!


Och det är inte några dåliga vinster man får heller:

  • CKIN2U (Calvin Kleins nya doft som jag är väldigt nyfiken på!)
  • Ett U-neck Linne (alltid bra att ha)
  • Ett nummer av tidningen Modette

Och detta får man helt gratis på ens nästa order från Nelly (och jag beställer kläder därifrån ganska ofta) bara man får med tre vänner som tävlar! Roligt eller hur? :)


(Om ni vill vara med så kan ni skriver er mailadress som kommentar till detta inlägg så mailar jag ut erbjudandet till er. Jag lägger givetvis inte ut er mailadress på min blogg, utan jag raderar i så fall kommentaren.)

Av bambi - 4 juli 2007 20:42

Så här ser min frukost, lunch och middag ut. Men det är faktiskt helt okej. Det är kakao-smak och den är ganska god, oftast så dricker jag den kall. Då krossar jag först is i mixern sen har jag i pulvret, sen lite vatten. Så blir det en helt okej milkshake!


Ibland saknar jag dock mat... saknar faktiskt mat mer än choklad eller annat godis! Jag försöka dra ner riktigt ordentligt på godiset när jag börjar äta igen... förut så åt jag godis varje dag. Inte så bra...


Fjärde dagen avslutad i allafall... jag tar en dag i taget. Får se hur länge jag håller på, jag kanske tar nåt uppehåll om vi t.ex åker till göteborg eller så. Man vill ju ändå kunna vara social och ha roligt och mat är väldigt socialt...

Av bambi - 4 juli 2007 19:35

Idag har varit en dataspels-dag, jag suttit och spelat Civilization IV.. roligt att kunna göra det ibland... att bara spela dataspel en hel dag!  :)


Jag väntar på att mina fötter ska läka.. har läskiga blåsor under dom efter promenaden i förrgår. Men imorgon kanske jag vågar mig ut på en promenad.

Av bambi - 4 juli 2007 14:01

Haha... hur kunde dom skriva nåt sånt??? Kan ju inte vara nån felskrivning heller liksom...

Av bambi - 4 juli 2007 13:55

Jag så trött på svensk sjukvård som inte alls fungerar.


Imorse så övertalade jag älsklingen att han skulle ringa vårdcentralen för att han har hostat i över 2 veckor och dom senaste dagarna så hostar han nästan så att han spyr, det låter inte bra! Jag fick tjata på honom att ringa. Och vad händer..? För det första så får man ju inte prata med en människa när man ringer dit, utan man ska knappa in sitt nummer så att dom ringer upp en. Det är ju ett trevligt bemötande! Sen när han väl blir uppringd nästan en timme senare så säger dom att dom inte har nån tid åt honom utan han får ringa imorgon klockan 8 istället. Vad är det vi betalar för egentligen? Vi får ju inte ens nån hjälp när man väl söker det...


Dom andra erfarenheterna jag har haft av svensk sjukvård har inte heller varit bra... långa väntetider på akuten... alltid minst 5-6 timmar... trevligt när man inte mår bra! Trodde att akuten betydde att man skulle få hjälp direkt...


Förlåt att jag är så negativt idag... men jag har inte ätit mat på 4 dagar och så är jag orolig för älsklingen som aldrig slutar hosta... :(

Av bambi - 4 juli 2007 13:40

Jag blir så trött på denna debatt kring snippa och snopp... och vad man ska kalla vad.. osv...


För det första så menar dom ju att snippa ska vara hela tjejens kön... men snopp är ju faktiskt inte hela killens kön (dom har ju en pung också)... och det finns ju inte riktigt nåt ord för hela killens kön heller..? Så varför inte ha två delar när det gäller tjejens kön också: klitoris och slida... precis som killen har två delar: snopp och pung.


Jag förstår verkligen inte debatten... och när t.ex aftonbladet skriver att snippa behövs för att det är viktigt med ett namn på flickors kön. Hallå? Då måste vi väl hitta på nåt åt killarna också??

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards