Alla inlägg den 15 juli 2007

Av bambi - 15 juli 2007 22:32

Imorgon så hade jag och älsklingen tänkt besöka Gröna Lund! Bara vädret är okej (alltså inte regnar). Ska bli roligt att testa deras nya, Kvasten ---->

Hoppas bara att det inte är allt för mycket folk.. trist att stå och köa en massa... sist vi var på Liseberg så köade vi till Balder i en timme två gånger! Trist att slösa två timmar ståendes i kö, men vad gör man inte för att åka rolig berg-och-dal-bana?


Jag är glad att älskligen gillar berg-och-dal-banor lika mycket som jag  :)


Längtar såååååå till Liseberg (inte nästa helg men helgen där på!).


Jag har även tänkt att börja äta lite smått imorgon... inte mycket... bara 100 gr. kött, vilket inte borde göra att jag kommer ur ketosen. Tänkte trappa upp då under 11 dagar.. så det blir en lång upptrappning.

Av bambi - 15 juli 2007 15:22

*puh* Jag och älsklingen har hållt på och storstädat och även gjort om i kontoret så att vi sitter vid samma skrivbord, det var ganska onödigt att ha två stora skrivbord i kontoret. Hehe.. jag hittade en dammig kaka bakom min dator!


Jobbigt att städa.. men skönt nu efteråt! :)



Av bambi - 15 juli 2007 11:58

Jag förstår inte att det alltid ska vara så svårt att ta kort på sig själv... denna gång försökte jag ta kort med min mobilkamera men det blev lite suddigt...

Idag har jag på mig mina älsklingsjeans Fornarina Cult, sen ett svart baslinne från Gina Tricot och en ny munkjacka från Ellos (älskar munkjackor).

Av bambi - 15 juli 2007 11:37

Vägde mig imorse och efter 14 dagars ren kur så visade vågen på 68 kg. Så här ser mina siffror ut då:


Startvikt: 72,9 kg.

1 vecka ren kur: 69,1 kg    (-3,8 kg)

2 veckor ren kur: 68 kg      (-1,1 kg)


Totalt: -4,9 kg


Inte så dåligt... jag är ganska så nöjd  :)

Nu ska jag bara köra på i 5 dagar till!  :)

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards