Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av bambi - 7 augusti 2007 21:50

Ska vi åka till lyxoutlet, för jag såg ju att dom hade ju faktiskt en butik här i stockholm! Om jag hade sett det från början så hade jag ju åkt dit direkt och köpt mina Rock & Republic, och då hade jag ju kunnat prova dom... jaja...bättre sent än aldrig. Så imorgon ska vi åka dit och byxa ut mina jeans till en storlek större... hoppas att det är okej att åka dit även fast man har skickat efter jeansen... men det borde väl inte vara några problem?


Jag provade föresten några Rock & Republic på NK idag... det var två stycken nya modeller... men dom satt inte 100% bra... och så kostade dom 3200:- och då vill man ju att jeansen ska sitta bra!


Jag är så kär i Rock & Republic... *suck*...

Av bambi - 7 augusti 2007 21:42

Idag kom ett brev från skolan där jag jobbar med lite info om när vi börjar igen (på onsdag nästan vecka). Men jag börjar en dag tidigare då jag tog en dag ledigt innan sommarlovet när vi skulle iväg på medelhavskryssningen.


Men så här ser mitt schema ut i allafall... 955 minuters/ ca 16 timmars undervisning + 125 min. möte varje vecka + 30 min. mentorstid varje vecka + 80 minuters handledning av projektarbete (men detta bestämmer man lite över som man vill...) = nästan 20 timmar schemalagd i veckan


Detta kanske låter extremt lite... men sen tillkommer: föräldrarmöten, tid att planera lektioner, rättning (som tar enormt mycket tid), möte med kollegor/rektor/föräldrar/elever...mm...mm...  som man ska få in på resterande 25 timmar (ja, vi har 45 timmars arbetsvecka)


Men jag är lite förvånad över att jag endast har min nya mentorsklass i psykologi, för dom sa till mig innan sommarlovet att jag skulle ah min mentorsklass i både psykologi och engelska... skumt...  får se vad dom säger om det...

Av bambi - 7 augusti 2007 17:48

Jag är så trött efetr all shopping! *gäsp*


Mina Rock & Republic jeans kom äntligen idag! MEN dom var för små  *snyft*  *gråta*


Så jag ska skicka tillbaka dom och beställa en storlek större... hoppas att dom hinner komma innan jag börjar jobba nästa tisdag... men jag tror inte det  :(


Av bambi - 7 augusti 2007 17:47

Nu har vi shoppat hela dagen! Men bara åt älsklingen... här ser ni resultatet:

 

Av bambi - 7 augusti 2007 11:25

Ok, istället för att bada så ska vi gå på stan idag och shoppa kläder åt älsklingen och Rock & Republic jeans åt mig... men mest kläder åt älsklingen... sen ska vi även luncha med en kompis på stan  *jipee*


Vi är båda brända från igår... och så kan jag inte lugna ner mig förrän jag får mina jeans... så då blev det shopping istället :)

Av bambi - 7 augusti 2007 11:24

Nån snodde kultur-delen i vår DN imorse... eller den fanns i allafall inte med... så jag har inte fått min dagliga dos av soduku  :(

Av bambi - 7 augusti 2007 10:17

Vaknade nyss och tog en dusch... känner mig liiite bränd på en del ställen från igår.. men idag ska vi också sola och bada! Man måste ju passa på medans solen är framme... hörde att regnet snart skulle komma tillbaka... :(


Jag har fortfarande inte fått mina jeans från lyxoutlet.se , jag har försökt maila dom men mailen kommer tillbaka... väldigt skumt! Jag är glad att jag inte betalade i förskott, utan tog jeansen på faktura... så jag förlorar ju inga pengar om det visar sig att det är nåt skumt med dom.... men ååhhh vad jag vill ha ett par äkta Rock & Republic jeans... jag har varit jätteledsen över att dom inte kommer... så söta älsklingen säger att jag skulle kunna gå till NK och köpa mig ett par äkta där... men dom är ju mycket dyrare där... älsklingen skämmer bort mig så!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards