Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av bambi - 14 augusti 2007 19:47

Jag är riktigt sur på lyxoutlet.. idag så fick jag ett reklam-mail utav dom... men inget annat mail. Så dom har fortfarande inte svarat på mina mail och det har ju snart gått en vecka. Så oseriöst!

Av bambi - 14 augusti 2007 16:17

Jag har inte bloggat på hela dagen eftersom jag har varit på jobebt idag..vilket har resulterat i bloggabstinens. Direkt när jag kom hem kände jag att jag var tvungen att sätta mig vid datorn och blogga... och läsa alla bloggar som jag följer. Hmm.. är detta ett tecken på bloggberoende?


Imorgon så skulle nog våra bärbara datorer komma. Tidigare så har varje lärare haft en varsin stationär dator, men nu ska vi få bärbara datorer, så att vi även kan arbeta hemma på dom. Men jag tror inte att jag kommer att orka släpa med min hem... den kommer nog att bli kvar på jobbet. Men iaf, när jag får den imorgon så kan jag även blogga från jobbet  :)

Av bambi - 14 augusti 2007 15:31

Vi har fått en nya bok i kursen Engelska A och så här ser den ut. Från Bok & Webb, jag har inte hunnit titta i den än, men vår förra bok Realtime 1 var katastrof så den här kan ju inte vara värre!


Altlid jobbigt när man får en ny bok till en kurs, då måste jag göra om min planering en del.

Av bambi - 14 augusti 2007 15:27

Första dagen på jobbet vill man ju vara fin  :)


Så jag satte på mig min nya topp från H&M, två halsband som jag köpte i helgen och hade mina Fornarina Fresh på mig  :)

Av bambi - 14 augusti 2007 15:15

Jag överlevde frösta dagen på jobbet efter sommarlovet. Det var faktiskt riktigt trevligt! Jag fick en massa komplimanger :)  mest om min nya frisyr. En kollega sa till och med att jag aldrig har varit finare i håret och att det såg ut som om jag hade gått ner 5-6-7 kg :)


Så det var en trevlig dag... och genomgången av intranätet gick bra. Alla nya kollegor var där... dom flesta verkade trevlig. Det var en som gick mig på nerverna lite grann... hon skulle ställa 1000 frågor och prata hur länge som helst med mig. Hon ska också ha engelska, så hon undrade en massa om kursen (visst, det är ju ok...men man kan ju ta det lite lugnt första dagen)... men så fort hon såg mig så hoppade hon på mig. Till och med när jag var stressad och skulle ut och flytta på bilen för att inte få böter så började hon "Jaha, brukar du köra bil till jobbet?" när jag var halvvägs ut genom dörren. Hoppas att hon lugnar ner sig!


Nu är jag trött... jobbigt att jobba ju  :P

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards