Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av bambi - 19 augusti 2007 19:50

Älsklingen är ju kvar i västerås ett par dagar till, så nu är jag ensam hemma ett tag. Det är ganska skönt, tänkte ligga i sängen och läsa lite och ta det lugnt. Ska ju upp tidigt imorgon. Imorgon är det upprop för mina elever! Klockan 10.00 kommer mina nya mentorelever  :)


Har lite ångest för att jag har ätit onyttigt nu under helgen.. hoppas att det inte syns på vågen imorgon!

Av bambi - 19 augusti 2007 19:16

Igår åkte jag och älsklingen till Västerås för att hälsa på hans familj. Vi åt fläskfilé med banan och currysås igår kväll och idag så åkte vi ner till hamnen (östra hamnen, tror jag) och gick längs vattnet. Dom har byggt en massa nya hus där. Med väldigt fin utsikt som ni ser!


Det syns väldigt dåligt på bilden, men jag försökte att ta kort på ett hotell som ligger ute på vattnet, där man kan bo ett par meter under vattnet. Det kallas "utter-inn" (utter, som i djuret...), det var så gulligt namn, tyckte jag  :)


Sen finns det även ett hotell ganska nära centralstationen i Västerås där man kan bo uppe i ett träd, den heter nåt med hackspett tror jag... men det är i allafall samma ägare/uppfinnare (eller ja... vad det nu kallas... samma kille som kom på dom två hotellen iaf).

Av bambi - 19 augusti 2007 19:08

Nu är jag hemma igen efter min lilla utflykt, älsklingen är kvar i Västerås och på vägen hem så stannade jag till i Eskilstuna och hälsade på en gammal barndomsvän, det var trevligt! Berättar mer sen..

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards