Alla inlägg den 17 september 2007

Av bambi - 17 september 2007 19:47

Imorgon är det säsongspreimär för min favorit tv-serie Desperate Housewives. Det är konstigt att kanal 5 inte har gjort mer reklam för serien, för jag hade ingen aning om att serien skulle börja igen förrän idag.


Jag funderar på att ha min Desperate Housewives top på mig imorgon för att fira säsongspremiären  :)

Av bambi - 17 september 2007 19:37

Idag kommer inte älsklingen hem förrän kl. 21, så jag är hemma ensam ett tag. Jag har gjort iordning grekisk sallad till middag, mums!


Har vunnit några tradera-auktioner på sistonde och väntar fortfarande på paketet från asos. Hoppas att det ligger några avier innan för dörren nrä jag kommer hem imorgon!


Imorgon har jag två lektioner, en på morgonen där jag ska ha prov och en på eftermiddagen där vi ska se på film. Så imorgon blir en lugn och skön dag, jobbmässigt. Fast jag ska nog rätta en hel del...

Av bambi - 17 september 2007 17:17

Va roligt det är att komma hem efter och se att jag nästan har haft 300 besökare idag och hade 7 stycken nya kommentarer  :)


Tack för alla fina kommentarer om min viktnedgång, känns väldigt roligt och uppmuntrande. Nu, på vägen hem, så stannade jag vid ICA och handlade lite mat och när jag stod i den långa kön i kassan så har dom ju placerat ut Mozart-praliner (som är så goda) 2 st. för 20 kronor. Precis när jag stod där och tittade på dom så öppnade dom en ny kassa så jag skyndade mig dit istället.. så det blev inget godis  :)


Jag är väldigt trött efter utbildningen idag... den var intressant och rolig. Nu är jag UF-handledare på riktigt. Men som vanligt så äter/fikar man hela dagen på konferenser och utbildningar, det var mackor, godis, lunch och stooora bullar (jag åt inte upp min bulle).

Av bambi - 17 september 2007 07:32

Jag har inte vägt mig på ca 5 dagar och sen dess har jag varit förkyld och fått min mens... men även ätit en massa muffins och mackor, inte alls tänkt på vad jag har ätit. Så när jag nu efter dessa dagar ställer mig på vågen imorse så hade jag inte så höga förväntningar på att vågen skulle vara snäll.


Men när jag ställer mig på vågen så visar den siffrorna 64,4 kg, så jag var tvungen att gå av vågen och ställa mig igen... jag tänkte att det kan ju inte stämma.. när jag ställer mig igen så visar den på 64,3 kg???  Wow, hur har detta gått till? Jag har inte vägt under 65 kg på ca 5 år... wow!


Det verkar som om jag tänker rätt nuförtiden, jag äter mellanmål, vilket jag aldrig har gjort tidigare. Jag äter en macka eller frukt när jag är hungrig (men medans jag har varit sjuk så har det istället blivit muffins). Jag är superglad att jag fortfarande går ner! Nu kommer jag att sväva på moln hela dagen  :)

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards