Alla inlägg under september 2007

Av bambi - 20 september 2007 18:29

Jag är så nöjd med min nya Odd Molly kofta. Jag hade ju på mig den idag till jobbet och det var flera som påpekade att den var fin  :)

Eva sa till och med att den var den finaste Odd Molly-plagget hon har sett! Vi diskuterade vad den var gjord utav, och den är gjord utav ull och alpaca. Jag hade ingen aning om vad alpaca var, men Eva sa att det var nån sorts finare ull, gjord av typ lama-ull eller nåt? Nån som vet?

Av bambi - 20 september 2007 12:41

Jag har fastnat lite grann på Facebook, för man kan hålla på i evigheter med det. Man kan skicka blommor till varandra, man kan tävla i frågesporter, mm mm. Det tar upp väldigt mycket tid... inte bra...

Av bambi - 20 september 2007 09:08

Dagens outfit består utav ett vitt baslinne från H&M, min nya Odd Molly kofta  *weeee* , Fornarina Cult jeans, mina gamla stövlar (vill ha nya!). Halsband från Ur & Penn.


Titta gärna på gamla dagens outfit!

Av bambi - 19 september 2007 19:36

Så här ser Odd Molly koftan ut, som jag köpte idag. Den är varm och mysig  :)

*nöjd*

Av bambi - 19 september 2007 18:39

Ok, nu har jag äntligen skaffat Facebook... och det var ju ingen rolig upplevelse. Direkt när jag hade skrivit i mina uppgifter så poppar det upp 1000 bilder, bland annat på mina ex, killar jag helst vill glömma... osv...  hmm... känns lite som "här är ditt liv"...

Av bambi - 19 september 2007 16:12

Nu har jag städat en massa sen jag kom hem. Jag har dammsugit, torkat golv, dammat, torkat dörrar, gjort rent och plockat undan i köket, mm mm.

Det känns så skönt att ha städat och fint hemma  :)


Nu ska jag gå och handla (kanske nån godis-bit till mig!)  :)

Av bambi - 19 september 2007 12:14

Eftersom jag slutade tidigt idag så gick jag förbi NK för att kolla på Odd Molly koftor, jag har lääänge kollat efter Odd Molly koftor på Tradera, men dom blir ofta dyra och så vet man inte riktigt hur dom ser ut på. Så jag gick dit och hittade en fin mörkblå som kostade 1200:-. Jag provade den och funderar lite "ska jag unna mig denna dyra kofta?" och jag kommer fram till "ja, det ska jag göra!" Så jag går fram till kassan och känner hur jag riktigt lyxar till det med denna dyra kofta.


Men när jag kommer fram till kassan så är det en kvinna i 35-års åldern som står där med en jättehög med kläder Kassörskan säger summan "15989 kronor, tack!" och kvinnans man betalar. Kvinnan står dessutom med två gigantiska NK påsar redan i näven. Så då kändes inte min fina kofta lika lyxig längre... Jag förstår inte ens hur kvinnan kunde hitta kläder hon ville ha för 16000 kronor i samma butik? NK-butikerna är ju inte så stora var och en för sig... men hon lyckades... hon köpte en hel del Odd Molly kläder...


Bild på min kofta kommer senare  :)

Av bambi - 19 september 2007 12:02

En suddig dagens outfit. Men jag har på mig ett petrol-färgad linne från H&M på mig, min "I love Desperate Housewives" top (hade bara en lektion idag... så därför tog jag på mig den...) och mina Rock & Republic jeans...


Titta gärna på gamla dagens outfit!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards