Alla inlägg den 1 februari 2008

Av bambi - 1 februari 2008 09:44

Jag har ju varit hemma hela veckan... jag försökte verkligen gå till jobbet igår (jag hade ändå inga lektioner) men jag klarade inte av det... var tvungen att springa in till toaletten 4 gånger.. sen gav jag upp och ringde och sjukanmälde mig. Men imorse mådde jag helt okej. Det är så olika... upp och ner... man vet aldrig hur man ska må.


Men jag var lite orolig över att jag skulle bli sjuk längre än en vecka... så jag pratade med min husläkare och han sa att han hade akuttider varje dag, så det var bara att besöka honom och fixa ett sjukintyg. Det känns jättetryggt att veta!


Jag berättade även min situation för honom, att jag är lärare och att det är inte så trevligt att stå inför en hel klass och bli blek i ansiktet och måste springa ut ur klassrummet... han var väldigt förstående. Skönt!


Men jag ska ta mig igenom denna arbetsdag, tänkte jag... men jag har tre lektioner idag och jag har inte riktigt hunnit förbereda dom (eftersom jag har varit hemma)... så jag hade stor lust att stanna hemma idag också....

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards