Alla inlägg den 4 februari 2008

Av bambi - 4 februari 2008 19:00

En gammal kollega från förra jobbet ringde nyss... hon satt fortfarande på jobbet! När jag blir påmind om hur det var på gamla jobbet så ångrar jag inte att jag bytte. Hon sitter med 4 klasser i engelska (=120 elever) + 3 klasser i ett annat ämne... tänk va mycket att rätta vid uppsatser, prov, Nationella Prov... och dessutom så har hon fått alla prövningar i engelska! Stackarn...


Så jag ska nog inte klaga med mina 71 elever i engelska... och noll prövningar...

Av bambi - 4 februari 2008 17:43

Idag bokade jag en resa till mig och älsklingen! Vi måste passa på innan bebisen kommer. Så den 6 april åker vi till Teneriffa!


Vi ska vara där en vecka och bo i Playa de las Américas på Sunwing Resort. Vi har inte varit på Teneriffa förut, så ni får gärna komma med tips om ni har några  :)

Av bambi - 4 februari 2008 09:52

Usch, mår inte alls bra... var jättenära att stanna hemma idag eftersom illamåendet ville int ge med sig imorse. Så nu sitter jag här på jobbet ändå. Jag känner mig som en riktig gnällkärring. Men jag är inte van vid att må så här, jag har aldrig tidigare varit hemma mer än en vecka från jobbet. Det är därför det tar så hårt att stanna hemma, även fast min läkare kunde fixa sjukintyg åt mig. Men det känns så dumt att stanna hemma... jag hör L's röst i huvudet "och vem kommer att tacka dig för att du går till jobbet även fast du inte mår bra?".... hmm... jag vet....

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards