Alla inlägg den 21 februari 2008

Av bambi - 21 februari 2008 12:37

När man frågar modeller vilken deras favorit designer är så är det många som svarar Betsey Johnson. Hon har även designat klockor och just dessa finns att köpa hos asos för mellan 1200-2000 kr. Riktigt snyggt var leopardmönstret som är inuti armbandet  :)


P.S Just nu får man även £5 rabatt om man skriver in rabattkoden JUSTARRIVED

Av bambi - 21 februari 2008 10:46

4 dagar till LÖN!

15 dagar tills vi åker på kryssning

35 dagar till ultraljudet

45 dagar tills vi åker till Teneriffa

Av bambi - 21 februari 2008 09:28

Jag hade en sån verklig dröm i natt. Jag drömde att jag gick av tunnelbanan och märkte då att jag inte hade med mig min väska! Jag trodde då givetvis att jag hade glömt den på tunnelbanan... och tog då nästa tunnelbana i samma riktning och försökte typ hinna ikapp den första tunnelbanan (vet inte hur??). Men då så stöter jag på en killkompis som jag frågar om jag får låna hans mobiltelefon och försöka ringa till min.


Jag ringer min mobiltelefon och då svarar en kille, så jag frågar honom om han har hittat min väska? Men han svarar "nej, jag snodde den när du inte såg". Och så pratade han om att han ville ha mina tabletter som jag hade i väskan (jag hade tidigare under dagen varit till apoteket och tagit ut fler illamående-tabletter och köpt omega-3 och järntabletter), så jag sa "Fine, du kan behålla tabletterna bara jag får tillbaka min väska och mina personliga saker."


Men då började killen kräva saker, han ville att jag skulle smuggla kläder från Bulgarien till Sverige åt honom... men jag vägrade! Och så höll vi på att deala, för jag ville ju så gärna ha tillbaka min väska! Men jag vet inte riktigt vad vi kom fram till.... för jag minns inte så mycket mer. Men allt som jag har skrivit om minns jag väldigt tydligt!


Så ni kan tänka er att jag höll hårt i min väska imorse på tunnelbanan  :)

Av bambi - 21 februari 2008 09:27

Trollpackan fyller år idag! Grattis! Hipp hipp hurra!


(nu måste ni alla gå in på hennes blogg och gratta henne  ;)

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards