Alla inlägg den 26 februari 2008

Av bambi - 26 februari 2008 15:20

Vår internetuppkoppling gav upp precis när jag satt och spelade poker och var inne på en turnering och en sit-and-go. Så jag gick ut i regnet för att hämta ut ett paket. Paketet skickades med DHL så det skulle hämtas ut långt härifrån... tog 15-20 minuter att gå. Jag hade ett sånt där billigt 10-kronors paraply och det blåste ju, så hela vägen så blåste paraplyet ut-och-in. Så jag gick och bråkade med det där paraplyet hela vägen dit och hela vägen hem.


När jag kom till utlämningsstället så visste inte tanten bakom disken hur man lämnade ut DHL-paket så hon frågade om jag kunde komma tillbaka efter kl.16 Jag var ju på ganska dåligt humör och sa "nej" och sa att jag kunde lämna mitt telefonnummer istället.... annars så brukar jag alltid vara så till lags och göra som folk ber mig... men efter kampen med paraplyet så orkade jag inte.


Och nu går det dåligt med pokern också... vilket kan i och för sig bero på att jag är på dåligt humör och då brukar man inte spela så bra.

Av bambi - 26 februari 2008 12:29

Tips! Man kan få gratis doftprover av två nylanserade parfymer: XX by Mexx, finns i Nice och Wild. Klicka här för att beställa ditt gratis doftprov!

Av bambi - 26 februari 2008 11:28

10 dagar tills vi åker på kryssning

30 dagar till ultraljudet

40 dagar tills vi åker till Teneriffa!

Av bambi - 26 februari 2008 10:01

I närheten av jobbet ligger det en Kahls The & Kaffehandel, jag dricker ju inte kaffe med däremot är jag ju väldigt förtjust i praliner. Jag har handlat praliner där en gång förut och har redan hittat några favoriter.


Min absoluta favorit är Blåbär, den är verkligen supergod... det går inte att beskriva hur god den är (det är den blå/lila pralinen i påsen)! Sen har dom även en pralin som heter Mango som också är väldigt god (den är gul/vit i påsen). Men en som jag blev förvånad över att den var god var Balsamico, som är liiite liiite syrlig... en annorlunda men mycket god pralin!


Kika gärna i kategorin Choklad för fler inlägg om choklad!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards