Alla inlägg under februari 2008

Av bambi - 18 februari 2008 16:49

Så här fina madrasser har vi nu, och så nya kuddar, täcken och sängkläder  :)  Det ska bli härligt att gå och lägga sig ikväll!!  :)

Av bambi - 18 februari 2008 12:17

Älsklingen var hemma idag och tog emot våra nya tempur-madrasser, tyvärr fick vi inte med Philips Wake Up Light som man skulle få med på köpet. Så älsklingen ringde och gnällde (den är ändå värd 1300 kr.) så dom skulle skicka en till oss  :)


Så nu har vi nya madrasser, nya kuddar, nya täcken och så har jag även köpt nya sängkläder... hihi... allt måste vara nytt  :)


Jag lägger upp kort senare när jag kommer hem  :)


Ja just det.. älsklingen ska snart iväg på jobbintervju på Sveriges tredje största advokatbyrå   *håller tummarna*

Av bambi - 18 februari 2008 08:15

Jag har ju hållt på och spelat poker för att tjäna ihop till en dyr Odd Molly kofta. Igår så spelade jag hela dagen och tjänade till slut ihop dessa slantar... men under dagen så slutade det två auktioner på Tradera som jag var intresserad utav så jag valde att köpa en vinröd Odd Molly kofta och en Odd Molly jacka istället för den svindyra koftan.


Det gick väldigt bra att spela poker igår, tjänade ihop $100 under dagen och så kom jag på 10:e plats i turnering med över 800 personer! :)

Av bambi - 16 februari 2008 15:14

Igår när jag kom hem så väntade ett nytt nummer av Solo på mig, jag tycker att det är så trevligt att man får en present med varje nummer. I detta nummer var det ett läppglans (wild strawberry). Jag fick tidigare i veckan även Grey's Anatomy säsong ett. Jag har inte alls sett serien, så jag vet inte riktigt om jag ska sälja den på tradera eller ta och se på serien? Får se...

Av bambi - 16 februari 2008 14:37

8 dagar till LÖN!

19 dagar tills vi åker på kryssning

39 dagar till ultraljudet

49 dagar tills vi åker till Teneriffa


Och så på måndag får vi våra nya madrasser!  :)

Av bambi - 16 februari 2008 14:34

Jag och älsklingen köpte en GB Klassiker låda förra helgen och det är gått åt 1-2 glassar per dag! (Det är 20 st. i lådan) Dom är ju så otroligt goda, allihopa! Jag kan inte ens välja en favorit! Nogger, Päronsplit, 88:an, Sandwich och Piggelin... allihopa är ju supergoda!!

Har redan ätit en päronsplit idag... ska nog ta en till glass  :)

Av bambi - 15 februari 2008 12:29

Äntligen fredag! Ikväll blir det utgång med mina nya kollegor, sen blir det lugnt resten av helgen.

Av bambi - 15 februari 2008 12:28

Denna söta topp med Smurfette från Junk Food vill jag ha! Kommer nog inte få plats med magen i den... men kanske ett tag? Den finns på zoovillage för 475 kr.

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards