Alla inlägg den 3 mars 2008

Av bambi - 3 mars 2008 12:28

Jag vill bara upplysa om att Stockholms Universitet har Tema Genus denna vecka. En massa intressanta föreläsningar! Jag tänker gå på flera!

http://www.sus.su.se/temagenus/

Av bambi - 3 mars 2008 09:15

Jag har inte uppdaterat bloggen på ett par dagar eftersom vi var i Skara under helgen. Min svägerska pluggar på Skara Skolscen och dom hade ett uppträdande. Det var trevligt att se. Tyvärr var det några människor i publiken som satt bakom oss som störde hela tiden. Dom sa ca 3 gånger "Åh, va varmt det är" och gäspade väldigt ljudligt! Och detta var männsikor i 40-50-års åldern som betedde sig så respektlöst!


Vi stannade till i Eskilstuna på vägen (vi har bott där tidigare), både på dit vägen och hemvägen. Jag har en massa favoritresturanger i eskilstuna... jag kan verkligen sakna dom nu när vi bor i stockholm. Så på dit vägen så åt vi på sveriges bästa kinaresturang Ming Palace och på vägen hem sveriges bästa pizzeria American Pizza Today. Jag älskar deras pizzor, saknar dom så enormt. Jag tog kort på pizzan... kan lägga ut en bild senare  :)

Av bambi - 3 mars 2008 08:55

Ny månad, ny vecka... och en massa som händer:

3 dagar tills jag fyller år! (på torsdag)

4 dagar tills vi åker på kryssning! (på fredag)

5 dagar tills vi firar vår 6 års dag! (på lördag)

24 dagar till ultraljudet

34 dagar tills vi åker till Teneriffa!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards