Alla inlägg den 7 april 2008

Av bambi - 7 april 2008 17:13

Nu har vi varit på Teneriffa ett helt dygn. Vi bor ju på ett svenskt hotell, så därav det svenska tagnetbordet. Och alla talar svenska här på hotellet... lite tråkigt... känns knappt som om man är utomlands (förutom vädret). Nåt mer "turistigt" ställe har jag nog inte varit på... men det är ju trevligt ändå!  :)


Idag så började vi med en härlig frukostbuffé, sen la vi oss vid poolen och solade fram till 11.30 då det var en halvtimmes vattengympa som jag var med på. Sen blev det lunch (riktigt mumsig potatisgratäng med kyckling). Efter lunch gick vi ner till havet där det är enormt stora vågor. Älsklingen var mestadels i vattnet medans jag badade lite men solade mest.


Eftersom det är vår första dag och vi är båda rätt så bleka så gick vi hemåt vid 15-tiden (vill ju inte bränna sig första dagen) och tog en dusch och nu ska vi snart gå ut och promenera lite bland butikerna.


Vädret är mestadels soligt och varmt, men ibland går solen i moln.... vi har inte planerat några utflykter än... men jag är lite sugen på att åka ut med båt och titta på delfiner/valar.


Hej så länge!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards