Alla inlägg den 9 maj 2008

Av bambi - 9 maj 2008 17:34

Nu har barnvagnen äntligen anlänt! Budkillen fick åka tillbaka och lämna den!


Så här ser den ut, supersnygg och smidig! Jag fattar inte att den kan vara så mycket billigare än Teutonia Fun som vi tänkte köpa först och ha samma finesser som vi ville ha (1700 kr istället för 7300 kr.)!


Den är bara lite tråkig... hade gärna haft lite mer färg på vagnen...

Av bambi - 9 maj 2008 13:37

Usch, jag blir så arg på FedEx... dom ringde i onsdags och ville leverera barnvagnen som vi har beställt från England. Jag sa då att min sambo skulle vara hemma på fredag och så fick dom vår portkod.


Idag under lunchen så ringer budkillen min mobiltelefon. Jag såg det när jag kom tillbaka från lunchen, sambon ringer budkillen som säger att han redan har varit förbi oss idag så han kommer på måndag istället. Men han har inte ens provat portkoden som jag lämnade eller ringt på porttelefonen (för då hade han märkt att sambon var hemma!). Så han satt bara i sin lastbil utanför vid oss och ringde min mobil och när jag inte svarade så åkte han vidare?!?!?


Jag blev arg och ringde FedEx nyss och skällde lite... och sa att idag var enda dagen vi kunde vara hemma (inte riktigt sant... men ändå..) och att det ska väl inte gå till så att budkillen inte ens provar portkoden eller porttelefonen, när vi har sagt att vi ska vara hemma på fredag?!?!?! Dom skulle kolla upp saken och återkomma till mig... hoppas att de ordnar sig.

Älsklingen har ju suttit hemma hela dagen och väntat och missat en dag att plugga.... inte roligt om han ska behöva missa en till dag!

Av bambi - 9 maj 2008 08:14

Solen skiner ute så då passar min nya klänning bra! Och jag ser nästan inte gravid ut i den!  :)


Klänning från H&M ny!

Strumpbyxor från H&M.

Ballerinor från Indiska.

Mage, fortfarande vecka 25!


Till detta ska jag nog ha min kashmirkofta från La Redoute!


Titta gärna på gamla dagens outfit!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards