Alla inlägg den 18 maj 2008

Av bambi - 18 maj 2008 14:59

Igår kväll så var vi hos M och spelade poker. Jag vann! Kan i och för sig bero på att jag var den enda som var nykter, men jag vill även tro att det var en hel del skicklighet  :)


Efter pokern så spårade festen ur och folk blev väldigt fulla! När vi var på Teneriffa så var M kattvakt hos oss, som tack så fick han en flaska 60% vodka. Denna flaska åkte fram igår... och dracks upp av två stycken... varav den ena hade redan druckit X antal rom & cola. Det snapsades av den 60%-iga vodkan och tillslut så blev det till och med stora glas ren vodka som dracks! Det hela slutade med flera spyor på golvet, brottning (för att få den fulla att gå och lägga sig) och ett glas vin som kastades in i duschen så att det blev glas över hela badrumsgolvet.


Jag blev väldigt stressad av hela situationen (speciellt brottningen eftersom folk flög hit och dit och slogs nästan...) och så blev det väldigt sent. Vi vågade inte riktigt åka hem innan alla hade lugnat ner sig och den extremt fulla personen hade gått och lagt sig (på sidan... jag var lite bekymmrad att denna person skulle spy i sömnen). Så vi var inte hemma förrän klockan 3 på natten.


Jag tror att hela festen skulle ha upplevts väldigt annorlunda om jag också hade druckit, men jag tyckte mest att det var jobbigt... synd eftersom pokern var ju skoj!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards