Alla inlägg den 19 maj 2008

Av bambi - 19 maj 2008 20:52

Oj oj oj, såg nyss det senaste avsnittet av Desperate Housewives som visades i USA igår. Det var säsongsfinal och gissa vilken final!!!! Slutscenen var en blick 5 år framåt och mycket hade förändrats! Och enligt en artikel i USATODAY så kommer nästa säsong utspela sig 2011. Ni kan läsa artikeln här, men jag varnar er att det är en del spoilers i artikeln!


GLÖM INTE ATT TÄVLA!!

Av bambi - 19 maj 2008 13:18

Märkesfreak som jag är så kan jag inte låta bli att titta på alla märkeskläder för bebisar, finns ju Bondelid, Espirit, Svea, mfl mfl.


Dessa fina plagg på bilden hittade jag på Kids Design Sweden. Small Paul heter Paul Franks märke för bebisar och en sån där tröja går loss på 299 kr. No Added Sugar heter märket som har så ursöta bodyn med tryck som: "Born to be spoilt" eller "Perfect", rea på dessa nu 259 kr. respektive 299 kr. Trumpettes är söta strumpor som ser ut som skor... riktigt riktigt söta! Ett 6-pack kostar 189 kr.


GLÖM INTE ATT TÄVLA!!

Av bambi - 19 maj 2008 10:32

Min kalender är fullspäckad dom kommande veckorna. Jag hade ingen aning om att det var så mycket som skulle ordnas och så många kurser och möten att gå på bara man är gravid!


Vi ska börja gå till barnmorskan var tredje vecka nu mot slutet och sen börjar föräldrarkursen om ett par veckor också!


Bekräftelsen av faderskapet sker hos Stadsdelsförvaltningen och eftersom vi inte är gifta så måste det göras.


Om exakt en vecka ska jag besikta bilen också... det är första gången jag ska göra det på egen hand. Hoppas att det går bra!


GLÖM INTE ATT TÄVLA!!

Av bambi - 19 maj 2008 09:27
Lilypie Expecting a baby Ticker

Veckorna går snabbt... nästa fredag ska betygen sättas! Så nu lämnas det in en massa arbeten och uppsatser och omprov skrivs, sen ska ju allt rättas också.


Denna vecka är besök hos barnmorskan och så börjar min gravid-vattengympa!


Nästa vecka så räknas bebisen som ett barn, nu är han fortfarande ett foster. Men från 28:e veckan så är han ett barn  :)


GLÖM INTE ATT TÄVLA!!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards