Alla inlägg den 22 maj 2008

Av bambi - 22 maj 2008 13:14

Fick en massa nya tider igår hos barnmorskan, hon tyckte att det var lika bra att boka in alla kommande möten. Just nu går vi var tredje vecka hos henne, men sen blir det varannan vecka!


Och så fick jag hem papper om uppropet på JIK:en igår, det ska bli kul att läsa! (JIK = Juridisk Introduktions Kurs)


Kalendern blir bara mer och mer full!

Av bambi - 22 maj 2008 08:22

Igår förmiddag så hade jag ont i magen till och från, berättade det för barnmorskan som sa att det låter som sammandragningar?!?! Hon sa att det är oftast stress-relaterat när det sker så här tidigt. Visst är det ganska mycket nu med betygssättningen och så... men jag är väldigt stresstålig och har inte känt mig alls nå stressad, så jag blev lite förvånad när hon sa det. Hade lite ont i magen nu på morgonen också, hoppas att de går över. Hon sa att om det fortsätter i flera dagar så måste jag gå till deras läkare...


Sen angående att jag får ont i höfterna efter ha promenerat ett tag så rekommenderade hon mig ett sånt där foglossnings-bälte, vilket jag har fått låna av en kompis. Den ligger i min byrå, kanske dags att plocka fram det?


Hon berättade även att eftersom bebisen har börjat höra nu (sedan ett par veckor) så kan han drömma om det han har hört under dagen, och när han drömmer så kan det kännas nästan som "spasmer" i magen.. att hela magen rycker till snabbt en massa... och det har jag ju känt några gånger. Så då vet man att bebisen drömmer  :)

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards