Alla inlägg den 4 juli 2008

Av bambi - 4 juli 2008 19:43

Jag har blivit lite kär i färgerna lila och rosa. Märkte nu på min beställning från Nelly att det blev en hel del lila och rosa accessoarer. Sen så hade ajabajakids 25% rabatt på Odd Molly kläder så det blev en hålmönstrad lila kofta från Odd Mollys vårkollektion. Som jag är superduper nöjd med!!!!


Men på senaste tiden så har det ju även blivit ett ljungrosa vetebälte, en persiko-rosa klänning från Rules by Mary, en ceriserosa klänning från American Apparel, och en lila kamera från Casio!

Av bambi - 4 juli 2008 19:23

Jag och bebisen kommer att matcha varandra så fint! :)


Jag köpte detta Paul Frank linne på Nellys rea och bebiskläderna inköptes på Dunderbutikens rea! Jag älskar den lilla hoodien med dom söta små öronen!


Det är ganska gulligt att Paul Franks bebiskollektion heter Small Paul  :)

Av bambi - 4 juli 2008 13:20

1400 kronor fattigare så ser jag ut så här! Slingor och klippning gjordes. Jag har inte klippt mig på ett halvår så det var verkligen dags!


Jag gillar verkligen att gå till Hårgänget (på Götgatan), man blir så bortskämd. Man får kolsyrat vatten och så har dom världens godaste citron-te. Sen så får man alltid shiatsu-massage i hårbotten och idag fick jag även en hårinpackning.


Jag blir alltid så nöjd när jag har varit hos dom, min favorit är Karin. Det var hon som övertalade mig att klippa mig så här kort för ca ett år sen. Sen dess klipper jag mig alltid hos henne. Hon är så trevlig och sötast på hela stället. Hon har så otroligt fint lockigt blont hår... jag är jätteavis på hennes hår. Jag tycker faktiskt att ens frisörs hår är ganska viktigt, vem vill bli klippt av någon som är jätteful i håret?

Av bambi - 4 juli 2008 13:12

Jag har ju ätit en hel del onyttigheter under graviditeten, men nu när det är så varmt så blev jag sugen på en massa nyttigt! Mineralvattnet åkte direkt in i frysen så att det blir riktigt kallt!


Och så tänkte jag prova smoothies av märket Innocent, det skulle vara 2 för 35 kr... men jag såg sen på kvittot att dom hade inte dragit av rabatten så dom kostade 20 kr/styck istället. Vet inte om jag orkar gå tillbaka och gnälla om 5 kronor... brukar ni göra det??

Av bambi - 4 juli 2008 07:45

Vaknade mitt i natten av att jag hade så ont i ryggen, hur jag än la mig (kan inte lägga mig i såååå många positioner...) så gjorde det jätteont. Tillslut så fick jag bädda upp med en massa kuddar och nästan halvsitta och sova, men jag sov ändå inge bra... så jag är supertrött idag. Vet inte hur jag ska orka med dagen...

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards