Alla inlägg den 19 juli 2008

Av bambi - 19 juli 2008 20:47

Acne ska börja med barnkläder, som kommer vara exakta kopior av deras vuxenkläder (men i miniformat). Söta, eller hur?

Av bambi - 19 juli 2008 13:16

Läste nyss att Bratz-dockorna förlorade en rättslig tvist mot Barbie-dockorna. Rätten ansåg att han som hade ritat Bratz-dockorna hade stulit idén och han hade dessutom jobbat på Mattel (som tillverkar Barbie) när han hade ritat dockorna. Så detta kommer resultera i stora böter och att Bratz-dockorna försvinner!  *jippee*


Är det inte dags för lite mer verklighetstrogna dockor?

Av bambi - 19 juli 2008 12:43

Idag händer inte mycket... jag är ensam hemma en stund då älsklingen är iväg och träffar kompisar. Jag funderade lite på om jag skulle ta och baka lite? Jag är väldigt sugen på att baka lite kakor och godsaker ur Leilas bakbok "A piece of cake". Jag tänkte att det är ju bra att ha lite sånt i frysen till senare när alla komma och hälsar på bebisen.


Annars så blir det till att läsa lite, har hunnit med ungefär halva av Låt den rätta komma in av John Ajvide Lindqvist. Den är ganska bra... kanske inte riktigt min smak.. men ganska spännande  :)


Det blev föresten inget lägenhetsbyte med 3:an på Götgatan... deras son ska tydligen inte flytta hemifrån. Aja, vi får se om det blir nåt annat byte såsmåningom... vi har inte så jättebråttom att flytta härifrån. Vi stortrivs verkligen i vår lägenhet. Jag skulle aldrig flytta härifrån om det inte vore för att vi blir en till....

Av bambi - 19 juli 2008 12:41

Supersöta PENZEL´n har gett mig en utmärkelse för min blogg! Tusen tack  :)

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards