Alla inlägg den 24 juli 2008

Av bambi - 24 juli 2008 19:20

Ny omröstning! Rösta.. eller gissa snarare! Nu med färsk magbild så får ni gissa på när bebisen tittar ut!

Av bambi - 24 juli 2008 18:57

Det var en vecka sen vi tog bild på magen och jag har ju känt hur han har bökat neråt. Men vilken skillnad det har blivit på magen bara på en vecka! Den har ju blivit mycket mindre och lägre!! Den sticker inte ut lika mycket heller! Och jag märkte redan igår att naveln inte sticker ut längre. Jag blev riktigt förvånad att skillnaden var så stor!! Se själva:

Av bambi - 24 juli 2008 18:37

Nu är babyfilten snart klar! Har inte mycket kvar av efterstygnen. Sen så ska ju hans namn och födelsedatum broderas in under "Sweet Dreams".

Jag har hållt på och broderat på den i ca 3 månader... så det känns kul att den snart är klar!  :)

Av bambi - 24 juli 2008 15:26

Nu har vi varit och shoppat på H&M. Bara en massa nödvändiga underkläder till efter förlossningen: 2 amningslinnen, 3 amnings-bh:ar och ett par trosor. Så nu kan vi börja packa BB-väskan! Magen har ju sjunkit ner rejält så jag är ganska så säker på att han fixerade sig igår. Så det kanske är bäst att vara redo?


Det var ju så sjukt varmt ute! Så jag håller mig nog inne och dricker en massa vatten...


Jag försöker ringa till ett ställe där jag tänkte boka in vaxning av benen och kanske en ansiktsbehandling, men det tutar bara upptaget.


Vi har en vän som jobbar på en biograf och han frågade om vi ville komma och se nya Batman-filmen inatt... det blir gratis bio och innan alla andra (den har ju premiär imorgon). Så vi ska försöka ta oss dit, men då behöver jag nog vila resten av dagen och sova lite middag så att jag orkar med det. Vi har redan köpt biljetter tills imorgon, men då kan vi lämna tillbaka dom.

Av bambi - 24 juli 2008 13:06

Andra paketet från Nalle Puhs Babybokklubb kom igår. Med en bok med visor och ramsor och en bok om ljud och så en mini-Nasse!  :)


Det känns kul att redan nu samla på sig lite böcker åt bebisen och så kan man börja läsa upp visor för honom i magen, som han sen kan känna igen! :)

Av bambi - 24 juli 2008 12:26

Värkarna slutade sen igår kväll runt 21.. men det högg till i bäckenet ordentligt ett par gånger så jag har tror att han har fixerat sig helt nu.

Idag blir det kanske att gå och köpa amnings-bh och några linnen. Solen skiner men jag orkar inte riktigt vara ute i värmen!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards