Alla inlägg den 25 juli 2008

Av bambi - 25 juli 2008 23:06

Nelly har superrea just nu, med trosor från 19 kronor (plus en massa annat). Så jag passar på och klickar hem några trosor. I princip alla trosor jag äger är inköpta under Nellys reor, då passar jag på och köper Björn Borg, Frank Dandy, Calvin Klein, Diesel och andra märkestrosor  :) 

Av bambi - 25 juli 2008 22:37

Jepp, nu har vi sett filmen The Dark Knight och den var riktigt bra. Den kanske inte riktigt förtjänar sitt betyg på imdb, men helt klart en "måste se" film!


Höggravid som jag är så måste jag ju springa på toaletten och kissa en gång i timmen. När jag var borta 4-5 minuter under filmen så missade jag en hel del. Och så var det under hela filmen, den är snabb! Det händer saker hela tiden! Ibland är det svårt att hänga med i svängarna!


Men alla skådisar var superbra, speciellt Heath Ledger. Han kan verkligen variera sig, om man jämför hans roll i Brokeback Mountain och i denna film så märker man vilken otrolig skicklig skådespelare han var!


Lite trist är det ju att Katie Holmes inte spelar Rachel i denna film, när jag googlar om varför så får man upp att det handlade om "schema krock". Hon valde att spela in en låg budget film som heter "Mad Money" med Queen Latifah istället. Detta känns väldigt skumt! Hur kan man ens tänka tanken att välja en annan film, speciellt efter succéen med första filmen? Varför inte välja uppföljaren? Skvaller säger att det hade nåt med scientologerna att göra... att dom inte gillade filmens budskap... Jaja, man kan inte riktigt veta...


Det finns i allafall ingen annan action-film med mer action än denna. Den blir nog bättre också för varje gång man ser den...

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards