Alla inlägg den 26 juli 2008

Av bambi - 26 juli 2008 13:50

Igår kväll så tog vi oss till Skinnarviksberget som ligger vid Zinkensdamm. Jättefint område vid vattnet och det var fullt med folk ute som satt på filtar och en hel del luftballonger på himlen.


Vi begav oss dit eftersom en vän till oss ska till Singapore och vara borta ett helt år. Så det skulle vara lite "hejdå-pick nick" där. Men när vi kom dit så var det fullt med folk och vi fick veta att våra vänner satt "till vänster om masten"... hmm.. det var inte så lätt att hitta dom. Så vi gick runt där en bra stund innan vi hittade dom.


Men idag får jag betala för all rundvandring (vi gick även i en hel trappor... inet bra!!). Jag vaknade mitt i natten av värken i mina höfter, älsklingen gick upp och hämtade två alvedon. Han fick även sitta och trycka på och massera mina höfter. Så idag känns det som om benen ska lossna från höfterna! :(

Av bambi - 26 juli 2008 12:17

Jag älskar cola och dricker massor varje dag. Ibland även till frukost (istället för kaffe). Och det kanske var dom frukost-cola-drickarna som dom tänkte på när dom kom på idén med cola light med baconsmak?


Det finns ju en massa olika blandningar, cola med vanljsmak, cola med citron, etc. Så nu har tydligen Coca Cola lanserat ett pilottest i Los Angeles där folk får testa Cola light med baconsmak. Tror ni att den kommer få bra betyg?  :)


Jag hittade också denna härliga läsk: Pepsi Ice Cucumber. Pepsi med gurksmak alltså. Denna har tydligen lanserats i Japan under sommaren och kommer att finnas där under en begränsad tid.


Vad kommer härnäst?

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards