Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av bambi - 4 augusti 2008 20:01

Vi gick iväg och hyrde hela första säsongen av Lost, eftersom vi inte har sett den serien alls... men det är ju mycket snack om den. Så vi tänkte passa på och se den när vi ändå sitter hemma och väntar på att bebisen ska titta ut.


Vi har en vecka på oss att se alla 25 avsnitt, nästan 18 timmar...

Av bambi - 4 augusti 2008 16:03

Jag såg att Linus & Lotta hade dessa söta bodyn med bambi på! Det måste jag ju köpa till bebisen! Dom var superbilliga också, 2 stycken (en långärmad och en kortärmad) för bara 29,50!!

Av bambi - 4 augusti 2008 14:16

Idag blev det lunch på Taco Bar och ett besök på Babyproffsen. Där inhandlades en amningskudde med spöket laban på. En kompis till mig tipsade om att amningskudde var jättebra att ha som stöd när man ammade och att man även kan använda den sen när bebisen ska lära sig att sitta. Påsar till blöjhinken (svindyra!) och nässug inhandlades också.


Blev lite irriterad över att det inte stod hur många påsar det var i den där asken, dom kostade 99 kronor men man har ingen aning om det är 100 påsar eller 20? Borde det inte vara tvång att skriva ut hur många påsar det är?

Av bambi - 4 augusti 2008 14:13

Älsklingen dammsög och hittade några råttor under soffan... så vi fick en ganska glad misse! :)


Föresten...någon som har några råd när det gäller fotografering av katter? Om man tar med blixt så får dom ju inte så fina ögon, men om man tar utan blixt blir det lätt suddigt och nästan en gulare ton i hela kortet?

Av bambi - 4 augusti 2008 11:54

Nu när det har kommit igång lite mer... så hoppas jag lite på att bebisen ska komma ut på fredag. Då blir nämligen hans personnummer 080808. Förutom ett häftigt personnummer så får han även gratis inträde till Skansen hela livet och siffran åtta är ett turnummer enligt kineserna då åtta låter som "att bli rik" på mandarin. Tydligen så ska 9000 kineser gifta sig på fredag av den anledningen! :)

Av bambi - 4 augusti 2008 11:03

Inga värkar längre, men har haft lite ont i magen ("mensvärk") och ont i ryggen under natten. Men nu känner jag ingenting.


Men jag hoppas att gårdagen betyder att det snart är på gång!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards