Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av bambi - 23 augusti 2008 11:34

Jag bloggar så sent eftersom jag sover så otroligt dåligt om nätterna. Jag går upp 2-4 gånger varje natt för att kissa (det ska bli så skönt att slippa det, jag brukar aldrig gå upp på natten och kissa annars). Sen så har jag svårt att hitta nån bekväm ställning och det är jobbigt/svårt att vända sig..osv.. Det är inte många timmar jag sover ordentligt varje natt.


Jag och älsklingen pratade imorse om att vi skulle göra nåt för att underlätta dom här dagarna som vi går över. Det känns nämligen väldigt psykiskt jobbigt, jag grät både igår natt och imorse för det känns som om han aldrig kommer ut. Mitt förslag var att jag skulle få ett Odd Molly-plagg för varje dag som jag går över, då skulle jag inte alls tycka att det var jobbigt! :)   Men det skulle kunna kosta en smärre förmögenhet, så istället blir det en påse chokladpraliner från Chokladfabriken varje dag... lite snällare mot plånboken och så blir man glad av choklad!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards