Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av bambi - 27 augusti 2008 17:22

Jag fick denna söta utmärkelse av Trollpackan! Jag blev verkligen superglad! Nu ska jag skicka vidare denna utmärkelse till 7 bloggar jag gillar, vilket är svårt... jag läser ganska många bloggar! Men det får bli:


Evelina 

Leetaah

Nina

Alexandra Pascalidou

Madde

Celebmode

Lina


Tre av ovanstående är gamla elever till mig vars bloggar jag läser, jag läser även andra gamla elevers bloggar så det var svårt att välja ut några få! Jag valde dom tre som uppdaterar ofta och som lägger ner lite mer energi på sina bloggar... Sen så läser jag även Trollpackans blogg varje dag... men hon har ju redan fått utmärkelsen!

Av bambi - 27 augusti 2008 17:06

Idag såg vi Things we lost in the fire med Halle Berry och Benicio del Toro.


Den handlar om hur en kvinna vars man har blivit mördad försöker gå vidare med sitt liv. Hon tar upp kontakten med sin döde makes vän som är missbrukare. Vännen försöker ordna upp sitt liv och bli fri från droger och änkan försöker hantera sin sorg.


Det är en jättebra film som känns väldigt äkta, det är inga försköningar utan berättar som det är. Jag rekommderar er att se denna film!


CDON har fortfarande sitt superbra erbjudande där man kan hyra obegränsat med film i en månad för bara 49 kronor! *tipsa*

Av bambi - 27 augusti 2008 14:48

Nu mår jag bättre... fortfarande lite ont ibland men inte så mycket illamående. Det får mig att tro att det ändå inte är på gång. Det är lite jobbigt att hela tiden få upp förhoppningarna att nu är det dags... men sen försvinner alla "tecken".


Här ser ni dagens praliner på min stora mage --->

Av bambi - 27 augusti 2008 12:28

Jag mår inte alls bra! Usch, dom senaste timmarna så har jag mått så fruktansvärt illa. Jag känner mig som hon som blev kändis för att hon spydde i direktsändning pga mensvärk. Jag har stark mensvärk och känner starkt illamående (plus ont i ryggen). Vet inte om illamåendet beror på smärta eller hormoner eller vad det är...


Jag har sovit/vilat mig igenom en del av illamåendet och smärtan. Annars när jag är sjuk så brukar jag sova hela dagarna tills jag är frisk, jag låter kroppen sköta sig själv.

Av bambi - 27 augusti 2008 10:03

Jag slog mitt besöksrekord för andra gången denna månad! Kom över 1000 besökargränsen och hade 1146 unika besökare igår! Det känns jätteroligt! :)


Jag fick min nya mobiltelefon igår. Den är grymt snygg. Jag hoppas att jag lär mig att använda den tills förlossningen sätter igång så att jag kan sms:a och mms:a folk efteråt och eventuellt blogg-sms:a/mms:a.

Av bambi - 27 augusti 2008 09:53

Mina sneda mage har lugnat ner sig lite, men har fortfarande ont i mage och rygg. Den blev dock stor och sne ett fåtal gånger under tittandet av Nyhetsmorgon. Men inget regelbundet. Men det var 13 timmar sen det började och latensfasen kan ju hålla på i ett dygn, så vi får se!


BF +5 idag

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards