Alla inlägg den 19 september 2008

Av bambi - 19 september 2008 17:34

På måndag så kommer älsklingen inte vara hemma med oss längre... han ska återgå till sitt. Så på måndag så blir jag mamma "på riktigt" och måste klara av allt helt själv. Känns lite läskigt. Hoppas att jag inte har ihjäl lillplutten!


Sen på onsdag så får vi hembesök av BVC (barnavårdscentralen). Det är ju också lite läskigt. Känns som om man måste städa ordentligt och visa upp alla bebisprylar man har köpt så att dom ser att man tar hand om honom, annars kanske dom tar tillbaks honom. För det känns ju lite som om man har "lånat" honom, det kan ju inte vara på riktigt... att man har ett barn alltså.


Sen så ska jag försöka hinna besöka mitt jobb under nästa vecka. Det känns lite läskigt också eftersom jag jobbar ju som gymnasielärare, och en gymnasieskola är ju inte direkt ett ställe som har ont om baciller... Så jag känner mig lite nervös över att ta dit min lilla plutt.

Av bambi - 19 september 2008 16:22

Idag var det så fint väder så vi tog en riktig långpromenad med lillpojken. Det var mysigt, men nu är jag trött! Länge sen jag tog en sån lång promenad.

Av bambi - 19 september 2008 10:20

Lillplutten vaknade två gånger under natten för att äta, det är ju ganska lagom. Nu ligger han och sover här hos mig, så jag måste skriva med en hand. Men jag vill inte lägga ifrån mig honom för jag vill kunna sitta och titta på honom. Jag låg länge i sängen och bara tittade på honom också. Varje dag upptäcker vi nåt nytt hos honom, nya miner, nya ljud... det är verkligen underbart!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards