Alla inlägg den 25 september 2008

Av bambi - 25 september 2008 21:30

När jag var i Kista Galleria idag så passade jag på att titta in på Gina Tricot. Jag hittade denna fina tunika som fanns i många olika färger för bara 149 kr.


Det jag genast kollade efter var om tunikan var amnings-vänlig. Förut så tittade jag efter kläder som hade plats för magen, nu är det kläder som går att amma i. Alltid är det nåt...

Av bambi - 25 september 2008 19:35

Zack fick dessa fina kläder utav mina jobbarkompisar. Jag gillar verkligen färgen rött på honom. Det känns också som en könsneutral färg, vilket jag gillar!


Han fick även en halsduk eller om det är en lapp att lägga på axeln när han ska rapa (längst till vänster). Vi var i allafall lite osäkra på vad det var. Det känns som om den är lite för fin för att ha som lapp på axeln, då det ibland kommer upp lite av det han ätit... så den känns lite väl fin för att han ska kräkas på den?

Av bambi - 25 september 2008 19:05

Älsklingen kom hem med denna fina vita ros till mig idag! Va glad jag blev! Han är verkligen världens underbaraste sambo, fästman och pappa till vår son! Jag älskar honom så mycket! :)

Av bambi - 25 september 2008 17:56

Jag vann dessa fina örhängen i en tävling i Elinas blogg!


Jag är sällan med i tävlingar på bloggar... och har aldrig vunnit nån... så det är ju skoj att vinna dessa fina örhängen! Tusen tack! :)

Av bambi - 25 september 2008 16:14

Lillplutten somnade för en stund sen i sin pappas famn. Han ser så smart ut när han sover med munnen öppen så där. Borde han inte bli torr i munnen?? Hur kan han sova så där?

Av bambi - 25 september 2008 14:06

Nu är vi hemma igen efter att ha hälsat på på jobbet. Vi kunde inte stanna så länge eftersom lillen blev hungrig. Men jag hann hälsa på alla som var där och några elever hann hålla i honom. Men nu är jag förstås orolig över alla baciller som finns på en gymnasieskola. Jag tittade även argt på alla på tunnelbana/buss som hostade eller nös i närheten av barnvagnen. Jag hoppas att lillplutten klarar sig från att bli sjuk ett tag i allafall. Men jag hörde på Nyhetsmorgon av en barnläkare att barn är förkylda ca 8 gånger per år, vilket blir en gång i månaden om man räknar bort sommarmånaderna.


Lillplutten fick jättefina kläder av mina jobbarkompisar (bilder kommer sen). Tack tack! Jag hade köpt med en vetelängd, hade tänkt stanna och fika... men vi hann inte som sagt. Han började gnälla lite grann och visa att han var hungrig så vi begav oss till Kista Galleria som är i närheten för där har dom nåt så bra som ett amningsrum. Jag är inte riktigt bekväm att amma vart som helst, men amningsrummet var mysigt med fåtöljer och Nalle Puh bilder. Det är även avskilt och tyst och dom som inte vill se en ammande mamma slipper det. Jag måste ta reda på vilka fler gallerior som har amningsrum för det är verkligen toppen!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards