Alla inlägg under september 2008

Av bambi - 26 september 2008 11:21

Jag kan ligga och titta på sötnosen hur länge som helst. Men ibland är det lite tråkigt när han bara sover och sover... och så vill jag ju att han ska vara vaken så att jag kan pussa på honom och gosa med honom.


Jag tänkte ta och bada honom idag. Det är roligt att hålla på och pyssla om honom, när han är vaken dvs...

Av bambi - 26 september 2008 10:07

Mina Tradera auktioner slutar idag, det går riktigt bra också! Det är kul då kan jag köpa lite nya kläder  :)


Ska nog snart lägga ut lite av Zacks kläder också... eftersom vissa börjar bli lite för små. Han har haft storlek 50 nu, men det blir nog att börja använda storlek 56 kläderna snart!

Av bambi - 26 september 2008 09:56

Vägde mig imorse... 75,3 visade vågen... det går åt rätt håll! Men alla säger ju att det ska ta lika lång tid att gå ner i vikt som det tog att gå upp det, så jag känner inte mig så stressad. Det har ju bara gått 3 veckor sen förlossningen... och då vägde jag nog närmare 90 kg!!!

Av bambi - 26 september 2008 09:47

Lillen sov en sån där 6-timmars period igen inatt... det blir lite jobbigt för mig eftersom jag vaknar efter 4 timmar och undrar om nåt har hänt honom. Men det är ju jättebra att han redan nu kan sova så länge i sträck, måste bara vänja mig lite. Är ju fortfarande lite orolig och nojjig... som nu när han ligger kvar i vår säng och sover och jag sitter i ett annat rum... då måste jag ju gå in och titta till honom ibland.


Älsklingen och jag funderade på att ta och äta middag ute ikväll, är sugen på Texas Long Horn. Men jag vet inte om det är så bra att ta med lillen ut på restaurang på en lönings-fredag. Kanske får bli middag ute nån gång i mitten av nästa vecka istället.

Av bambi - 25 september 2008 21:30

När jag var i Kista Galleria idag så passade jag på att titta in på Gina Tricot. Jag hittade denna fina tunika som fanns i många olika färger för bara 149 kr.


Det jag genast kollade efter var om tunikan var amnings-vänlig. Förut så tittade jag efter kläder som hade plats för magen, nu är det kläder som går att amma i. Alltid är det nåt...

Av bambi - 25 september 2008 19:35

Zack fick dessa fina kläder utav mina jobbarkompisar. Jag gillar verkligen färgen rött på honom. Det känns också som en könsneutral färg, vilket jag gillar!


Han fick även en halsduk eller om det är en lapp att lägga på axeln när han ska rapa (längst till vänster). Vi var i allafall lite osäkra på vad det var. Det känns som om den är lite för fin för att ha som lapp på axeln, då det ibland kommer upp lite av det han ätit... så den känns lite väl fin för att han ska kräkas på den?

Av bambi - 25 september 2008 19:05

Älsklingen kom hem med denna fina vita ros till mig idag! Va glad jag blev! Han är verkligen världens underbaraste sambo, fästman och pappa till vår son! Jag älskar honom så mycket! :)

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards