Inlägg publicerade under kategorin ♥♥TÄVLINGAR♥♥

Av bambi - 7 november 2008 20:35

Nu har ni chansen att vinna dessa fina Odd Molly Ribbed halfmittens från FolkArt. Det är vackra mörkblåa vantar med handvirkade spetskanter i 80% lammull så dom är varma och gosiga! Perfekt nu under hösten! Värde 450 kronor!


För att delta i tävlingen: länka till bloggen och till FolkArt och nämn tävlingen i din blogg (använd gärna bilden också). Skriv sedan en kommentar om att du har länkat hit i din blogg! På onsdagen den 12/11 klockan 18.00 drar jag en vinnare av dessa urläckra vantar!



Tack till FolkArt som sponsrar tävlingen med dessa fina torgvantar!

Av bambi - 4 november 2008 09:23

...blev Nettan. Grattis!


Och tack än en gång till Fridolina som sponsrade tävlingen med presentkortet!


P.S Snart kommer en tävling där ni kan vinna ett Odd Molly plagg! Håll utkik (kommer nog senare i veckan)!

Av bambi - 29 oktober 2008 20:34

Nu har ni chansen att vinna ett presentkort på 250 kronor hos Fridolina. Dom har en massa kända märken så som: Puma, Svea, Rip Curl, Ej sikke lej, Small Paul, Levis, Billabong, Helly Hansen, mfl. Kika på deras hemsida för att se vad du skulle vilja använda presentkortet till!


För att delta i tävlingen: länka till bloggen/tävlingen och nämn tävlingen i din blogg (använd gärna bilden också). Skriv sedan en kommentar om att du har länkat hit i din blogg! På måndag klockan 18.00 drar jag en vinnare av presentkortet!


Tack till Fridolina som sponsrar tävlingen med presentkortet!

Av bambi - 26 oktober 2008 18:34

Vinnaren i tävlingen där man kunde vinna ett valfritt plagg från maxomorra.com blev Anonitota. Hon valde koftan "Kossa" (artikelnummer: 508-62/68) i storlek 74/80! GRATTIS!



Håll utkik för snart kommer fler tävlingar i bloggen!

Av bambi - 22 oktober 2008 16:59

Dags för en ny tävling! Denna gång med kläder för dom minsta, från maxomorra.com. Du väljer helt själv vilket plagg du vill ha. Maxomorra säljer unisexkläder i fina färger och med bra kvalitet.


Så här gör du för att vara med och tävla: Jag vill att alla ska kunna vara med och tävla. Så det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att skiva en liten kommentar i detta inlägg där du skriver vilken vara från maxomorra.com du vill vinna och din mailadress eller bloggadress... Glöm inte storleken!

Ni som har blogg får gärna tipsa om tävlingen där! (självklart får ni låna bilden) Tävlingen avslutas söndagen den 26 oktober kl. 12.00 och vinnaren dras genom lottning för att det ska bli så rättvist som möjligt. Lycka till!



P.S Om ni inte själva har barn så blir det nog en väldigt uppskattad present! :)

Av bambi - 19 oktober 2008 20:36

Tävlingen om en påse lyxig drickchoklad avslutades under kvällen.


36 stycken svarade på frågan:


Vilken är min favoritdryck?



Och svaret är förstås: Dr. Pepper! Som jag har skrivit om flera gånger i bloggen. Jag älskar denna läsk, jag blev nog beroende av den när jag växte upp i USA. Jag har turen att jourbutiken i hörnet där vi bor säljer denna underbara dryck. Under min graviditet drack jag en 50 cl flaska Dr. Pepper nästan varje dag  :)


Jag skrev ut dom som hade svarat rätt och la kommentarerna i en skål och drog en vinnare. Det blev Jessica, som också är kontaktad!


Grattis!!

Av bambi - 15 oktober 2008 21:18

Jag blir så glad varje morgon när jag loggar in på bloggen och läser alla fina kommentarer ni skriver. Det värmer verkligen i hjärtat. Det är så roligt att det är så många som vill läsa bloggen också... för ett år sedan så hade jag ca 100-200 unika läsare per dag och idag har jag 700-900 unika läsare per dag!

 Statistik från Bloggtoppen.se


Jag vill ge något tillbaka till alla mina trogna läsare och tänkte därför lotta ut något gott från Chokladfabriken. Och vad passar bättre än en påse med lyxig drickchoklad att mysa med i höstmörkret?

Påsen innehåller 300 gr och vinnaren får välja mellan mörk eller ljus drickchoklad.


Eftersom jag vill belöna mina trogna läsare så ska ni svara på denna fråga för att vara med i tävlingen:


Vilken är min favoritdryck?

(Tips: Även fast jag dricker en massa cola light varje dag, så är det inte min favoritdryck.)


Lämna din mail eller bloggadress tillsammans med ditt svar bland kommentarerna. Jag kommer inte publicera kommentarerna förrän tävlingen är avslutad (så att ingen kan se vad dom andra har svarat).


--->  Tävlingen pågår till söndag den 19 oktober kl. 20:00.

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards