Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av bambi - 16 augusti 2007 18:56

Älsklingen ringde till ComHem och ville att vi skulle få alla våra kanaler i sovrummet också, så som vi hade tidigare. För dom försvann helt plötsligt.. så nu har vi bara 1:an, 2:an, 4:an och 6:an. När jag ringde förut så sa dom att det skulle kosta 80 kronor i månaden att få alla kanaler i sovrummet igen... känns ju lustigt att behöva betala för nåt som nyss var gratis!


Men nu stod jag inte ut längre.. det är så tråkigt att inte kunna se på tv i sovrummet... men nu när älsklingen ringde så sa dom att eftersom vi hade valt "8 favoriter" så går det inte.. utan då måste vi ha en till digitalbox och betala dubbelt! Hmm.. va härligt det är med teknik  :)


(Vi får vara utan kanaler i sovrummet... då vi INTE tänker betala 179 kronor för nåt som nyss var gratis...)

Av bambi - 16 augusti 2007 18:30

Jag är trött idag... har varit en lång dag.. jobbat från 9-17... brukar inte ha så långa dagar. Kommer sen att sluta kl. 17 en gång i veckan... annars kl.15 tre gånger i veckan och en gång i veckan 11.30!  :)


Eleverna kommer på måndag... då kommer det verkligen bli rörigt på jobbet!

Av bambi - 16 augusti 2007 10:54

Nu sitter alla lärare och leker med sina nya datorer... en del har rosa, en del gula och en del vita. Jag är sååå lycklig över min rosa  :)


Känner mig bortskämd nu... det är roligt att man som lärare kan få bli lite bortskämd när det gäller jobbet. Annars är det oftast så att vi får gamla slitna datorer som ingen annan vill ha... osv..


Men office-paketet är installerat ännu... och så kommer jag inte in på admin-delen av vårt intranät (måste installera ett certifikat), så alla sitter bara och leker lite  :)

Av bambi - 16 augusti 2007 10:45

Av bambi - 16 augusti 2007 10:20

Nu har vi fått våra bärbara datorer.. och jag har fått en ROSA! Jag är så lycklig  :)


Ska försöka MMS:a en bild snart!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards