Alla inlägg den 11 september 2007

Av bambi - 11 september 2007 19:41

Jag ska nog gå förbi Scorett imorgon och inhandla ovanstående. Dom hade även en hel del snygga stövlar utan klack, vilket är bra när man är ganska lång (som jag är...).

Av bambi - 11 september 2007 16:49

Vilken snabb leverans dom har! Jag beställde armbanden i söndags och fick dom båda idag! Superfina! Jag är såååå nöjd!  :)

Av bambi - 11 september 2007 15:49

Det blev fika på Chokladfabriken idag.. alltid lika mumsigt! Men det känns alltid som om man går upp 2 kg efter en fika... för det blir alltid varmchoklad och så flera praliner... eller nån bakelse.


Såg att dom har börjat med att man kan prenumera på choklad! Man kunde välja mellan:

Lilla paketet 125:-/månad
Stora paketet 235:-/månad

Så då får man alltså hem ett litet paket varje månad med chokladpraliner, mm. Vilket bra idé! Ska nog kanske börja prenumera... även fast jag bor så nära Chokladfabriken så är det ju kul med en överraskning varje månad!

Av bambi - 11 september 2007 13:00

Idag har jag på mig ett rosa baslinne från H&M, med ett linne från Monki ovanpå (kostade mig bara 25 kr - vilket kap!). Grå kofta från Gina Tricot och Fornarina Cult jeans (favvisarna)! :)


Titta gärna på gamla dagens outfit!

Av bambi - 11 september 2007 12:25

Arbetsdagen har flytit på... hade en lektion (psykologi) imorse och har en till lektion vid 13.15 (engelska) sen så slutar jag vid 15.00 och då ska ta en fika med några vänner.


Annars så har jag kopierat upp en massa papper.. blivit arg på kopiatorn då häftklamrarna tog slut (man är aldrig vän med kopiatorn). Beställt filmer och rättat lite grann....


Ikväll skulle det tydligen vara tre Top Model avsnitt på raken? Varför?? Från 20-23. Hur ska jag orka vara vaken och se på allihopa? Jag känner mig död nu som det är... skulle kunna somna nu! Men nej.. snart lektion.. ska diskutera Edgar Allan Poes dikt "The Raven".

Av bambi - 11 september 2007 09:24

Jag och älsklinge såg på Number 23 med Jim Carrey igår. Den var helt okej! Jim Carrey spelar en man som hittar en bok som stämmer in väldigt mycket på hans liv. I boken så skriver författaren om att numret 23 dominerar hans liv... att hans namn, adress, ALLT blir 23. Han blir helt besatt av numret 23... oväntat slut är det också! Så helt klart sevärd!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards