Alla inlägg den 14 maj 2007

Av bambi - 14 maj 2007 21:33

Jag är nog lika trött som missarna.. här ser ni vår Ragdoll Hera. Även kallade Prinsessan då hon är extremt bortskämd och allt ska vara på hennes sätt, annars gnäller hon. Bara man petar på henne och hon inte vill det så gnäller hon en massa. Man får ju inte smutsa ner Prinsessans vackra päls heller... men sötast är hon när hon kommer och stampar på min mage och spinner  :)


Nej, nu ska jag gå och lägga mig  *trött trött*

Av bambi - 14 maj 2007 21:15

Jag är beroende av...


  • Coca-Cola (dricker inte annat)
  • Min älskling!
  • Att blogga
  • Choklad (klarar nog inte en dag utan...)
  • Tradera (loggar in många gånger per dag)
  • Att shoppa
  • Internet (klara mig inte länge utan...)
  • TV

Hmmm... det blev några punkter... man kanske skulle låsa in sig i nån stuga i skogen så att man blev av med dom... men samtidigt så lider jag inte så mycket utav dom...  :)

Av bambi - 14 maj 2007 21:10

Jag gillar verkligen Gwen Stefani, och inte bara hennes klädmärke som jag bloggade om tidigare här, men även hennes musik är ju underbar!

Hon kommer i allafall till Globen den 10 oktober, man kanske skulle ta och köpa biljetter? Dom kostar från 375 pix till 495. *tåls att tänkas på*

Av bambi - 14 maj 2007 20:57

Idag har varit en väldigt bra dag. Älsklingen har fått jobb (bara extra-jobb eftersom han är student) och så har jag shoppat loss. Men jag är väldigt trött, ska nog sova snart. För jag ska upp tidigt och fixa med Nationella Proven som är imorgon i Engelska B.


Skönt med kort vecka, det är bara imorgon och onsdag kvar. Imorgon är ganska jobbig dag, men på onsdag slutar jag klockan 12 så det är skönt! Och då ska vi även på grillfest på kvällen så jag hoppas att vädret blir fint.


Men jag är stolt över min älskling som har fixat extra jobb! Han är så duktig så!

Av bambi - 14 maj 2007 19:39


Ska nog ta och använda en av mina hårinpackningar. En av mina favoriter är helt klart Redkens All Soft Heavy Cream. Den dofter helt underbart och gör håret riktigt silkesmjukt! Den känns så otrligt lyxig också, det är så härlig känsla att ta en stor klick i handen och bara smörja in håret med det! Härligt! Den är helt klart värt pengarna! Men jag väntar fortfarande på mitt paket med bland annatt Bumble & Bumbles Hair Powder, det ska bli jättespännande att prova!

Av bambi - 14 maj 2007 17:11

Sista delen i min triologi. Jag inhandlade dessa två nagellack på Kicks.

Ett silver från Mavala för endast 39 kronor, jag var tvungen att testa det på en gång, ni ser resultatet. Jag är faktiskt riktigt nöjd!

Och så köpte jag rosa-glittrigt från Depend för 25 kronor. Depend är så himla bra, för dom har små flaskor med nagellack för en liten peng. För man hinner ju aldrig använda en hel sån där stor flaska med nagellack ändå, man hinner ju tröttna. Så det är jättekul att kunna exprimentera för en liten peng  :)

Av bambi - 14 maj 2007 17:08

Dessa ursöta ballerinaskor är jag verkligen jättenöjd med. Köpte dom på Indiska för 129 kronor! Köpte även korta svarta leggings för 99 och längre vita leggings för 39 på indiska, men jag är inte riktigt nöjd med dom vita. Tycker att mina ben ser ut som korvar i dom... haha  :)

Av bambi - 14 maj 2007 16:56

Nu har jag blivit galen! Jag shoppade för 1000 kr. idag, men jag fick så troligt mycket för pengarna!


Gina Tricot så inhandlade jag följande:

  • En gul tunika (som ses på bilden)  149 kr.
  • En likadan i svart också (dom är ju så fina!!)  149 kr.
  • En beige kofta  199 kr.
  • En persiko-färgad tunika (ej på bild)  149 kr.
  • Ett persiko-färgat linne  79 kr.

Tunikorna är ju så fina både till jeans och leggings och kostar bara 149 kronor styck på Gina, underbart!!!!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards