Alla inlägg den 26 september 2007

Av bambi - 26 september 2007 21:02

Den här bilden är ruskigt läskig!!


Det blir ännu läskigare när jag tänker på att tjejen på bilden är 27 år, jag är 27 år. Hon väger 31 kg och är modell. Hur har detta gått till? Riktigt läskigt!


Men det är bra att dessa bilder har startat en debatt!

Av bambi - 26 september 2007 19:29

Denna kofta och denna top köpte jag alltså. Båda fanns med på min önskelista från Odd Molly, så jag är superglad att jag hittade dessa! Odd Molly kläderna är ju så populära och tar slut nästan direkt i butikerna!


Jag har blivit så kär i Odd Molly att jag ska sälja mina fonder och köpa aktier i Odd Molly istället. Älsklingen håller på lite med aktier, så han har hjälpt mig att fixa ett konto hos Nordnet. Jag tror verkligen på Odd Molly, deras kläder är oerhört populära och dom har precis lanserats i USA, så jag tror att det kommer att gå bra för deras aktier.

Av bambi - 26 september 2007 19:11

Ok, här ser ni allt jag har shoppat idag. Jag har fortfarande en hel del ångest, men älsklingen har lugnat ner mig  :)

Men nu ska jag försöka, verkligen försöka, att hålla mig från att shoppa nå mer tills nästa löning.


Det jag shoppade idag var:

  • Ett par svarta stövlar, Din Sko
  • Ett par svarta sneakers, Din Sko
  • Lila benvärmare, Lindex
  • Cerise leggings, Lindex
  • Svarta over-knee strumpor, Lindex
  • Gråa leggings, Gina Tricot
  • Turkos/Blå nagellack, Depend
  • Röd Odd Molly kofta
  • Vit Odd Molly tröja
  • Gammalrosa top, Gina Tricot
  • Offwhite top, Gina Tricot
  • 2 st. Tunika/klänning (2-i-1, med en top ditsydd under), Gina Tricot

Lindex hade ett bra erbjudande där man fick ta 3 strumpor och betala för 2, därför blev det lite benvärmare och leggings därifrån.


Jag tycker att jag fick ganska mycket för 3700 kronor ändå... så nu behöver jag inte shoppa på ett tag...

Av bambi - 26 september 2007 18:05

Jag måste nog läggas in, jag är allvarligt shoppingberoende. Jag gick ju iväg för att inhandla stövlar.. och det blev ju det plus lite till. Totalt så har jag shoppat för över 3700 kronor idag. Så nu har jag ångest. Jag kanske borde lämna tillbaka nåt? OM jag bestämmer mig för att behålla allt så ska jag:

1.) Inte shoppa nå mer kläder tills nästa lön.

2.) Köpa aktier i Odd Molly (har blivit besatt av märket, köpte två tröjor idag, lika bra att tjäna på min egen besatthet...)


Åtkommer med vad jag har shoppat... nu ska jag göra Fetaostpaj.

Av bambi - 26 september 2007 15:49

Så här ser dom där 2-i-1 topparna ut på, har även på mig leggingsarna som jag köpte. Jag tror att det blir bättre om man har stövlar till istället för dessa stövletter. Eller vad tror ni? Jag ska nog bege mig ut till Götgatan nu...

Av bambi - 26 september 2007 15:43

Detta blev resultatet efter shoppingrundan på Gina Tricot:

  • 2-i-1 top vinröd med vit top under. 149 kronor
  • 2-i-1 top grå med svart top under, 149 kronor
  • Top, gammalrosa, 129 kronor
  • Top, offwhite med sidenband att knyta runt midjan, 179 kronor.
  • Ribbade leggings, gråa, 99 kronor.

Totalt: 705 kronor


Helnöjd med dessa köp! Tycker att jag fick ganska mycket för pengarna!

Av bambi - 26 september 2007 15:13

Var och lunchade med två vänner och en av deras bebisar. Den andra av mina vänner är gravid, så det blev mycket bebis-snack. Förut så var jag jätte anti-barn, men nu börjar jag tänka lite mer att det kanske inte är så dumt? Tycker dock fortfarande att det verkar vara väldigt jobbigt. Vännen berättar att det tar hela dagen bara att komma ut...


Efter lunchen så gick jag till Gina Tricot, men väl där så fick jag väldigt ont i magen. Vet inte om det var Cesarsalladen jag åt till lunchen eller vad det var. Jag shoppade ändå lite (visar sen) och sen så skyndade jag mig hem. Jag som hade tänkt promenera hem och få lite motion...


Men jag mår lite bättre nu, så det blir kanske en promenad snart... skulle vilja shoppa ett par svarta stövlar eller nåt. Kanske tar en promenad längs Götgatan och till Ringens centrum, och även kolla in den nya gallerian Skrapan.

Av bambi - 26 september 2007 08:05

Har det blivit nåt fel på besöksräknaren igen eller tycker ingen om mig? *gråta*


Det står att jag inte haft några besökare alls idag...*snyft*


Men det är lite konstigt eftersom jag har själv besökt min blogg.. eller räknas det inte då?

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards