Direktlänk till inlägg 3 augusti 2008

Lugnat ner sig nu

Av bambi - 3 augusti 2008 20:11

Tusen tack för alla söta kommentarer! Jag blir så glad av att läsa alla era kommentarer! :)


Bebisen har lugnat ner sig nu. Jag har legat och tittat på TV ett tag och känt ett par kraftiga värkar men absolut inget regelbundet. Har mestadels lite småont i magen och ryggen.


Det är jobbigt med alla diffusa tecken, jag skulle vilja att vattnet gick eller att jag fick en teckenblödning så att jag verkligen vet att det är på gång.

 
 
imammasmage

imammasmage

3 augusti 2008 20:20

Vet hur det känns. Jag har haft värkar i över en månad nu (har bf om en vecka), ofta väldigt regelbundna och fina... Men de går alltid över efter ett par timmar eller så. Nu tar jag dem inte alls på allvar längre, så jag hoppas också på att vattnet går så att jag fattar när det är på g på riktigt! Lycka till!!!

http://imammasmage.blogspot.com

 
Ulrika

Ulrika

4 augusti 2008 07:25

Åhh..vill oxå ha bääs i magen igen! O just den där enorma längtan som tilltar mot slutet..då man bara vill att tiden ska gå i ljusets hastigthet..då man vill att ngt ska hända NU..saknar den känslan :)
Min första prins kom på beräknat datum. Kände inget innan men som på klockslaget o "rätt tid" så satte det igång :D Om inte förr så hoppas jag att det gör dsamma för dig :)
Kram

http://uj76.blogspot.com

 
Grandinar'n

Grandinar'n

4 augusti 2008 07:27

Din bebis kommer nog snart. :)
Jag hade kraftiga värkar i 2dgr innan vi åkte in till BB. Min slemmis gick och vattnet fick dom ta hål på där på BB. :)

http://www.ceekaay.blogg.se

 
Noretstar

Noretstar

4 augusti 2008 07:50

jag hade lite (för)värkar from BF-dagen, vilket var den 27 juni. Men de var aldrig regelbundna fast rätt jobbiga ibland. Och jag hoppades och hoppades... Men blev igångsatt 2 veckor senare. 11 juli kom lilleman äntligen ut (med akut kejsarsnitt). Jag kommer att skriva en förlossningsberättelse i min blogg så fort jag har lite tid. Det är lite svårt att få tid över för sånt nu. Samtidigt vill man ju beskriva allt så fort som möjligt medan man fortfarande kommer ihåg hur det var :)

http://noretstar.blogg.se

 
evelina

evelina

4 augusti 2008 08:33

oo det är på gång =) kroppen är bra häftig som förbereder sig själv inför förlossningen. Hoppas de riktiga värkarna kommer snart =)!

http://evelinas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bambi - 7 januari 2009 20:33

Nu är det mesta fixat på nya bloggen så ändra gärna i era bokmärken/favoriter/länkar och börja prenumera på den nya bloggen:    http://www.femme.se/bambi/ ...

Av bambi - 7 januari 2009 18:21

Jag blir nästan svettig av att försöka lära mig PhotoShop och blogg.se ... jag håller nämligen på att flytta. Men blogg.se är tusen gånger krångligare än bloggagratis, men detta gör också att det finns tusen fler möjligheter på blogg.se. Men jag måst...

Av bambi - 7 januari 2009 17:30

Nu har det blivit prat om att gå till öppna förskolan i vår föräldrargrupp (vi har en mailinglista). Dom vill gå dit imorgon kl.10 då det är sångstund. Jag skulle gärna vilja komma ut och vara lite social och jag tror att Zack skulle kunna gilla det....

Av bambi - 7 januari 2009 16:59

Så här ser min nybörjar-photoshop bild ut. Det var inte så lätt det där med PhotoShop.. fanns ju miljontals med knappar.   Jag klistrade ihop två bilder, men jag ville egentligen att den ena skulle vara mindre än den andra men fick inte alls till de...

Av bambi - 7 januari 2009 14:33

Så här ser jag ut idag: Vit bastop från Odd Molly (en riktig favorit, vill ha fler i alla färger!)Isblå kofta från Odd MollyJeans från Seven for all mankind  Nu blir det bakad potatis med kycklingröra till lunch (sen lunch eftersom jag gick upp så se...

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards