Alla inlägg under februari 2008

Av bambi - 29 februari 2008 10:04

Äntligen fredag! :)


Igår var vi till en kompis som nyligen fått barn, vi stannade lite väl länge och jag började bli riktigt hungrig när vi åkte därifrån. Så vi bestämde oss för att stanna till vid Mc Donalds och äta något, jag var egentligen inte sugen på Mc Donalds men kunde tänka mig att äta deras Ceasarsallad. Så älsklingen går fram och beställer medans jag sätter mig ner eftersom nu började jag må riktigt illa. Älsklingen signalernar att det kommer dröja 3 minuter, så han står kvar vid kassan och väntar. Jag sitter där och tycker att dessa 3 minuter känns som 3 timmar eftersom jag har inte ätit sen halv tolv och klockan började närma sig nio.


Efter ca 7-8 minuter ser jag älsklingen prata med henne i kassan... det händer inte så mycket. Så jag börjar få panik av illamående och hunger och känner att jag kommer springa fram och skrika åt tjejen bakom disken. Jag går fram och frågar älsklingen varför vi inte får någon mat... han säger att tjejen har sagt att dom i köket har glömt min salladsbeställning! Jag får panik och börjar gråta där, mitt i Mc Donalds, och jag ville verkligen skrika åt alla bakom disken att jag är gravid kvinna som inte har ätit sen halv tolv och jag håller på att dö (kändes ju så!). Men som tur är lugnar älsklingen ner mig och tröstar mig... och vår mat kom ett par minuter senare...


Jag har aldrig varit så nära att få ett utbrott och skrika åt folk som igår, och så har jag aldrig förr gråtit på Mc Donalds... men så är det att vara gravid och hungrig...

Av bambi - 28 februari 2008 09:09

Som ni ser så är missarna vänner... dom ligger och sover på en klädhög...

Av bambi - 27 februari 2008 19:00

Superenkla och supergoda blåbärsmuffins!!

Av bambi - 27 februari 2008 14:32

Det blev lunch med C, istället för bara en fika. Det var trevligt att träffas och prata lite. Hon rekommenderade boken Flyga Drake av Khaled Hosseini. Hon är med i en bokklubb och alla hade gett denna en femma. Alla som hon hade hört hade läst den tyckte att den var jättebra! Så det var väldigt roligt när vi hittade boken på bok-rean för bara 59 kronor (inbunden)! Så nu har jag en massa böcker som jag måste läsa... vet inte när jag ska ha tid bara....

Av bambi - 27 februari 2008 14:25

Här ser ni mig i mina nya Odd Molly plagg! Ni ser även min tjocka mage...  :)


Gult linne från Odd Molly (vårkollektionen 2008).


Chalk-färgad kofta från Odd Molly (vårkollektionen 2008).


Mamma-jeans från H&M.


Hope-halsband från barncancerfonden.


Om ni undrar vad det är för armband jag har på mig så är det Sea-band, akupressur-band mot illamående.


Titta gärna på gamla dagens outfit!

Av bambi - 27 februari 2008 10:03

Fick detta söta klipp mailat till mig av M. Två söta uttrar som håller varandra i handen, supergulligt!  :)

Av bambi - 26 februari 2008 15:20

Vår internetuppkoppling gav upp precis när jag satt och spelade poker och var inne på en turnering och en sit-and-go. Så jag gick ut i regnet för att hämta ut ett paket. Paketet skickades med DHL så det skulle hämtas ut långt härifrån... tog 15-20 minuter att gå. Jag hade ett sånt där billigt 10-kronors paraply och det blåste ju, så hela vägen så blåste paraplyet ut-och-in. Så jag gick och bråkade med det där paraplyet hela vägen dit och hela vägen hem.


När jag kom till utlämningsstället så visste inte tanten bakom disken hur man lämnade ut DHL-paket så hon frågade om jag kunde komma tillbaka efter kl.16 Jag var ju på ganska dåligt humör och sa "nej" och sa att jag kunde lämna mitt telefonnummer istället.... annars så brukar jag alltid vara så till lags och göra som folk ber mig... men efter kampen med paraplyet så orkade jag inte.


Och nu går det dåligt med pokern också... vilket kan i och för sig bero på att jag är på dåligt humör och då brukar man inte spela så bra.

Av bambi - 26 februari 2008 12:29

Tips! Man kan få gratis doftprover av två nylanserade parfymer: XX by Mexx, finns i Nice och Wild. Klicka här för att beställa ditt gratis doftprov!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards