Alla inlägg den 6 mars 2008

Av bambi - 6 mars 2008 08:42

Jag och älsklingen blev ihop 2 dagar efter min födelsedag (= vår första kyss), men vi hade börjat dejta lite innan. Så jag minns min födelsedag för 6 år sedan. Då pluggade jag fortfarande och var i biblioteket när älsklingen ringde och gratta mig. Men jag fick ingen present eller blomma, det tycker jag var lite snålt... men han säger att han ville inte smöra för mycket för då får man inte tjejen... tydligen så funkade det  :)


Jag gillar nog svårflörtade killar, för älsklingen försov sig första gången vi skulle träffas. Fast då var vi bara "kompisar" och skulle gå på en fest tillsammans, men ändå... att försova sig när man ska möta upp en tjej.... hmm... han brukar aldrig försova sig annars. Han hade väl sin taktik  :)


Hela historien om hur vi blev ihop hittar ni här.

Av bambi - 6 mars 2008 08:23

Idag fyller jag år! 

Imorgon åker vi på kryssning!

2 dagar tills vi firar vår 6 års dag! (på lördag)

21 dagar till ultraljudet

31 dagar tills vi åker till Teneriffa!


Jag ser verkligen fram emot kryssningen, vi har bokat in lite spa och ska bara ta det lugnt. Vi hinner även fira vår 6-års dag lite på båten... lite tråkigt är det dock att jag inte kan skåla med älsklingen. Jag börjar sakna vin lite grann nu...

Av bambi - 6 mars 2008 08:19

fyller jag 28 år  :)


Ska först ha engelsk/svensk stöd nu på morgonen sen beger jag mig iväg till universitetet för Tema Genus resten av dagen.

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards