Alla inlägg den 22 november 2007

Av bambi - 22 november 2007 19:17

*snyft* Min kofta luddade av sig väldigt mycket när jag tog ur det ur tvättpåsen. Hoppas verkligen inte att den är förstörd! Men den luddade ingenting förut! Men det kanske blir bättre när den torkar?


Det är ju alpaca, ull och akryl i den. Jag har aldrig haft en alpaca tröja förut... så jag blir lite orolig för dens överlevnad...

Av bambi - 22 november 2007 18:29

Jepp, nu när jag loggade in på La Redoute så ser jag att jag har fått ett kollinummer! Dom har alltså skickat min kashmirkofta idag! Tror dock inte att jag hinner få den tills imorgon... måste nog vänta till efter helgen!


Urk! På måndag så är det en superduper hemsk dag! (orkar knappt tänka på dagen) Först så är det min tur att ha frukosten (vi turas om att ordna frukost på måndagmorgon, mysigt men jobbigt när det är ens tur), sen så har jag såååå fullspäckat schema: lektioner packade efter varandra... dessutom så ska vi ha ÖPPET HUS på skolan mellan 17-19... så jag måste vara på jobbet från tidigt (för att fixa frukost) till sent (för öppet hus).... BLÄÄÄ

Av bambi - 22 november 2007 18:00

Jag är så trött och har ont i huvudet... rättningshögen är enorm just nu! Och jag orkar verkligen inte göra nåt åt den... så jag sitter och äter thai-mat framför datorn.


Jag har slängt in min Odd Molly kofta i tvätten (den jag hade på mig idag). Det är första gången jag tvättar den (har bara vädrat den tidigare), det stod handtvätt på den så jag la den i en tvättpåsen och kör den på skonsammaste programmet (30 grader)... då borde det väl vara okej? Hoppas det... den måste överleva!

Av bambi - 22 november 2007 15:26

För nu ska Magnus Uggla börja blogga på aftonbladet. Några frågor:


1.) Kommer det att bli lika mycket hysteri kring Uggla?

2.) Kommer Uggla också vara elak?

3.) När ska aftonbladet fråga mig om jag vill blogga för dom?  ;)

Av bambi - 22 november 2007 15:22

Juligare klänning/tunika får man leta efter. Vill verkligen ha denna tunika från Odd Molly i 100% silke!! Tänk va fin man skulle vara på julafton i denna! :)

Av bambi - 22 november 2007 15:12

Dessa söta dalahäst-halsband finns hos Modemecka. Svensktillverkad och handmålad. Supersöta! För endast 125-155 kronor (med silverkedja). Kanske nåt man ska ha på önskelistan?

Av bambi - 22 november 2007 13:51

Läste i Metro och Aftonbladet om en kille som friade till sitt extv i Spanien. Tjejen säger nej och tre dagar senare är hon död! Alla fattar ju så klart vem det är som har gjort det... smart kille... men han skämdes väl så efter att ha blivit nobbad på tv. Men nu får han sitta och skämmas i fängelse istället!


Tur att jag svarade JA när älsklingen friade!  :)

Av bambi - 22 november 2007 09:14

Dagens outfit går i blått! (Till och med mina naglar är blåa!)


Linne: Odd Molly

Kofta: Odd Molly *love it*

Jeans: Killah Precious (fortfarande lite tajta)

Smycken: Hope-halsband från barncancerfonden, Calvin Klein klocka och förlovningsring


Titta gärna på gamla dagens outfit!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards