Alla inlägg under november 2007

Av bambi - 20 november 2007 09:22

Imorgon åker jag till IKEA och köper galgar (se inlägget nedan).


Och det är...


6 dagar kvar till löning!

12 dagar kvar till första advent!

20 dagar kvar tills jag får min kashmir kofta!

23 dagar kvar till Lucia!

31 dagar kvar till Julavslutning!

34 dagar kvar till julafton!


Jag och mina kollegor insåg nyss att jullovet för oss "bara" är 2 veckor... brukar ju vara lite mer... men i år infaller julafton på en måndag, så då slutar vi bara 3 dagar innan julafton!

Av bambi - 19 november 2007 21:07

Senaste "must-have" armbanden kommer från Good Charma, som bland annat synts på Madonna, Beyonce och Kelly Rowlands. Dom var ganska fina.. tror att jag kanske ska önska mig en sån av tomten? :)


Finns hos: Tin Tin of Scandinavia

Av bambi - 19 november 2007 17:45

  • Laga till lite Kycklingwok
  • Måla naglarna
  • Rätta lite hemtentor
  • Blogga lite
  • Surfa runt lite..

Spännande, eller hur?  ;)

Av bambi - 19 november 2007 17:23

Läste precis lite skvaller på Aftonbladet om hur Tom Cruise har blivit tjock. Han ska spela en tjock och skallig typ i en film och tydligen så är han kanske inte i toppform själv. Jag blev nyfiken och hittade dessa bilder (se nedan). Så nu håller han på och hotar att stämma tidningen som har publicerat bilden... han gör ju bara saken ännu värre för sig själv. Han kan väl bara säga att han gick upp lite i vikt för rollen?

Av bambi - 19 november 2007 13:20

..som lärare. För nu har även en skola i Norge blivit hotad. Dom hade hittat en film på You Tube om det och så hade det även stått på Facebook, så polisen kroppsvisiterade alla elever. Läskigt... man kanske borde tänka om när det gäller yrkesvalet?


Ni kan läsa mer om fallet i Norge här och även här.

Ego

Av bambi - 19 november 2007 12:54

Jag bjuder på lite ego-bilder.


Jag är så nöjd med min Odd Molly t-shirt och min Juicy-hoodie  *älskar dom*

Av bambi - 19 november 2007 12:25

Var på Kent igår och det var underbart!

Jag har varit på flera Kent-konserter och detta kanske inte var den bästa... men känslan sitter kvar ännu... det är en sån upplevelse!  :D


Extra numrena var ju bäst! Det som var jobbigast var trängseln... att alla ska stå och trängas och knuffas... men det hör väl till när man går på konsert.


Är trött idag... somnade sent och så har jag fullt med lektioner hela dagen...

Av bambi - 19 november 2007 08:46

Linne (under t-shirten): H&M

T-shirt: Odd Molly ny!

Hoodie: Juicy Couture ny!

Jeans: Fornarina Cult

Skärp: H&M


Titta gärna på gamla dagens outfit!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards