Alla inlägg den 31 juli 2007

Av bambi - 31 juli 2007 21:51

Ikväll så blev det hemmagjord pizza (viktväktarrecept faktiskt!) med ett glas rött medans vi kollade på Mel Gibsons film Apocalypto. Den var ganska så spännande faktiskt! Helt klart sevärd!


Tack för alla era kommentarer angående Thailand på sommaren, nu så känns det inte helt omöjligt att gifta sig där nästa sommar!


Jag ringde även min mamma idag och berättade att vi skulle gifta oss i Thailand och hon sa faktiskt ingenting... och ingenting om min pappa eller att behöva vara utomlands med min pappa. Det var skönt att slippa tjafs!

Av bambi - 31 juli 2007 17:58

Usch.. nu när jag börjar surfa runt lite så verkar det inte vara en sån bra idé att gifta sig i thailand under våra sommar-månader. Det verkar som om det regnar en hel del då, och för mig som är gymnasielärare så är det lite svårt att få ledigt nån anna tid på året...


Vet inte hur vi ska göra... jag har mailat några hotell och bröllopsarrangörer nere i thailand och frågat dom vad dom tror om att ha bröllop under juni, får se vad dom säger...

Av bambi - 31 juli 2007 11:06

  • Åka till Willy's och storhandla veckans mat
  • Hyra film (gärna The number 23)
  • Ringa runt till vänner och berätta om förlovning + kanske boka in nån fika
  • Ringa och berätta för mamma att bröllopet nog kommer att vara i Thailand (jag har skjutit på detta.. får se hur hon reagerar... kanske skjuter lite mer på det..)
  • Tvätta

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards