Alla inlägg under augusti 2007

Av bambi - 30 augusti 2007 10:16

Jag kommer att bo i dessa jeans... *speglar sig hela tiden*


Men jag är lite orolig att dom kommer att töja sig och bli för stora sen  :(

Av bambi - 30 augusti 2007 10:04

Idag har jag på mig mina Rock & Republic jeans!! *jipee* *älskar dom*


Till det så har jag min bruna top från H&M och halsband från Ur & Penn (tror jag...).


*är så kär i mina nya jeans*


Titta gärna på gamla dagens outfit!

Av bambi - 29 augusti 2007 21:27

Har nu fastnat för Top Model... det är så många roliga typer denna säsong! Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken som är min favorit. Jag gillar Natascha (se bara bilden här ovan), hon är ju så otroligt vacker... men hon verkar så blåst! Men det kanske är bara för att hon har problem med att förstå engelska? Det är lite konstigt att en sån snygg rysk tjej måste gifta sig med en 40-årig gubbe för att komma till USA, kunde inte hon med sitt utseende blivit modell i ryssland och europa?


Jael har ett väldigt speciellt utseende... men hon är ganska skum, verkar också nästan blåst, men det kan bero på sättet hon pratar på...


Jaslene (som har varit med i nån tidigare säsong) är ju väldigt snygg men jag stör mig på att hon hela tiden tycker att hon är bäst och snyggast... så var ju även Sarah (som är fotograf/modell/skådis) förut, men hon har lugnat ner sig lite.. och det är ju bra.


Kul med två stycken plus-size modeller också  :)

Av bambi - 29 augusti 2007 18:31

Efter att ha kollat på The Bachelor Rome hela sommaren så kunde jag inte låta bli att börja kolla på nästa säsong. Och Andy (som bachelorn heter) är helt klart den snyggaste bachelorn hittills! Han är dessutom läkare, officier, iron man, mm mm.


Jag har nu kollat på tre avsnitt på raken av The Bachelor: Officer and a Gentleman och det är riktigt spännande... alla slåss om denna perfekta man... fast jag tycker att han verkar lite för perfekt nästan!


Av bambi - 29 augusti 2007 14:37

Nu har jag äntligen hämtat mina älskade Rock & Republic Kiedis Purple R Logo jeans! Och dom passar perfekt! Lite för perfekt.. är lite orolig att dom ska töja sig och bli för stora efter ett tag...


Skräddaren hade fållat upp jeansen jättebra och använt sig utav samma lila-tråd som orginal tråden.


Detta är mina första äkta Rock & Republic jeans.. har tidigare köpt ett par fejk på Tradera... men det går ju inte att jämföra! Dessa är ju supersköna och har så mycket fina detaljer!


 


Jag försökte ta kort på lapparna inuti, så att ni kan få se hur det ska se ut på ett par äkta. Den översta lappen visar Rock & Republics logga med texten "Authentic". Sen om man vänder på en annan lapp så ser man silvertråden som ska visa att dom är äkta och även 6 stycken siffror. Så så ska det se ut.. ifall ni vill jämföra med några för att ta reda på om dom är äkta eller inte. Men man ser även på alla detaljer och så känner man på jeanstyget om det är äkta eller inte!





Av bambi - 29 augusti 2007 14:31

Oj.. va mycket bilder det blev på mig själv... tre på raken...

Av bambi - 29 augusti 2007 14:29

Idag var första dagen jag använde min nya kappa från Gina Tricot. Det var ju bara 9 grader ute imorse! *brrr*


Jag köpte även en halsduk förut på Åhlens som jag tyckte passade min nya kappa...


Jag gillade dom stora knapparna på jackan  :)

Av bambi - 29 augusti 2007 14:21

Idag tog jag på mig mina Fornarina Cult jeans, ny top från JC och min nya svarta kofta utan knappar från Asos.  :)


Titta gärna på gamla dagens outfit!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards