Alla inlägg under augusti 2007

Av bambi - 23 augusti 2007 18:38

Det är snart helg och imorgon får jag lön!

Detta vill jag göra i helgen (alltså är det inte säkert att det kommer att bli så):


  • Baka! (det var så länge sen!) Gärna brownies eller dumlemuffins!
  • Läsa! Vill läsa i Egalias döttrar, den verkar så bra!
  • Sova! Är så trött efter dessa långa dagar... och så har jag gått upp klockan 6 flera dagar denna vecka.
  • Titta på Seinfeld! Fick ju hem säsong 8 på dvd!  :)

(blev många utropstecken!)   :D

Av bambi - 23 augusti 2007 18:20

Accessora har en massa fina saker! Ni ser några favoriter här ovanför:


  • Armband kissing horses (finns både i guld och silver). Ms Bijoux. 159 kr.
  • Jezebel halsband Joy Love Life. 1625 kr.
  • Luck halsband. Energy Muse. 779 kr.
  • Dancing Cats örhängen. Dada's Diamonds. 1295 kr.
  • Åsahjärtaniklas halsband med fjäril. 695 kr.
  • Starfish bracelet. Kenneth Jay Lane. 2250 kr.
  • Adina Big Tiny Heart Necklace. 995 kr.

*vill ha* (men det är alledeles för dyrt!)


Av bambi - 23 augusti 2007 18:08

Det går ganska bra för mina auktioner på Tradera... fler får gärna buda  :)


http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=932099 


Av bambi - 23 augusti 2007 09:50

Jag väntar fortfarande på mitt paket från asos med mina Rock & Republic jeans... vill ha dom!!!


Jag mailade lyxoutlet i måndags igen... fortfarande inget svar...


Jag tog på mig denna outfit igen, fast med svarta ballerinor istället... men jag är lite nervös att det är lite "för mycket". Som lärare måste man ju alltid tänka på vad man har på sig... att man inte klär sig för sexigt, eller att all uppmärksamhet dras till kläderna... men jag ska bara ha prov idag så jag tror att det är lugnt. Och så är detta nog kanske sista chansen att kunna ha shorts, snart höst ju!!!

Av bambi - 23 augusti 2007 09:46

Idag börjar jag 10.35 så jag sov till ca 7.45 tror att jag somnade runt 21.30 igår!! Så nu har jag sovit ordentligt! Det är så skönt att sova, jag skulle kunna bo i min säng... älskar att ligga och slappa i den...


Har två lektioner idag, jag ska ha prov på båda två... ganska slappt... sen har vi möte till kl. 17   :P


Nu ska jag dricka lite vaniljte  (kom precis till jobbet..)

Av bambi - 22 augusti 2007 18:09

Hittade en massa mumsiga recept på Aftonbladet på brownies och blondies  *tipsa*  Jag är så svag för brownies....

Av bambi - 22 augusti 2007 17:54

Det är en massa tjat om facebook nu... jag har inte skaffat nån än. Men nu börjar jag tröttna på allt tjat... borde man skaffa en? Är det verkligen så kul och häftigt som alla säger? Hmm.. får se om jag orkar...


Just nu är jag bara trött och hungrig...


Jag är glad att jag har sovmorgon imorgon! Jag börjar 10.35  *jippee*

Av bambi - 22 augusti 2007 16:56

Ikväll blir det Korvstroganoff och så ska vi se filmen Parfymen (den är ju sååå bra!). Vi fick den idag i ett paket från cdon tillsammans med Seinfeld säsong 8 (har alla tidigare säsonger).


Seinfeld är bäst!  :)

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards