Alla inlägg den 12 december 2007

Av bambi - 12 december 2007 20:56

Ja, från ett inlägg om katthemmet till ett annat inlägg om självlysande katter! Tydligen så har forskare i Sydkorea tagit fram Angorakatter som är självlysande i mörkret?!?! Ni kan läsa mer om dessa här.

Av bambi - 12 december 2007 20:05

Nu har vi varit på Katthemmet och träffat en massa missar!


Katten nedanför var en väldigt pratig katt, man hörde henne jama hela tiden! Hon ville verkligen ha mycket uppmärksamhet!


Många utav katterna var väldigt skygga och ville inte bli klappade.

Av bambi - 12 december 2007 20:03

Det blev en snabbfika på chokladfabriken, med varm vitchoklad och två praliner!


Kika gärna i kategorin Choklad för fler inlägg om choklad!

Av bambi - 12 december 2007 16:48

Roligt att kändisarnas favoritmärke när det gäller underkläder har kommit hit till Sverige. Agent Provocateur har öppnat butik på Birger Jarlsgatan.

Underklädesmärket har gjort sig känt mycket tack vare att burleskartisten Dita von Teese har lovordat och använt märket under sina föreställningar. Agent Provocateur har också satsat mycket på sina reklamkampanjer genom att använda modeller som Kate Moss och skådespelerska Maggie Gyllenhaal, just nu är det modellen Catherine Bailey som frontar höstens kampanj.

Av bambi - 12 december 2007 16:33

Jag måste gå igenom en galleria för att komma till nya jobbet... och där finns en butik som säljer en massa Odd Molly kläder! Se bara på bilden, va mycket fint! Det kommer inte vara bra för mig och mitt shoppingberoende!

Av bambi - 12 december 2007 15:16

Solo damp ner i brevlådan idag! I detta nummer fick man varma fingervantar! Det jag gillar mest med Solo är nog alla små presenter man får  :)  *tycker om att få presenter*


Jag fick även mitt asos-paket idag med det Chloe Sevigny inspirerade linnet och en bh!


Nu ska jag sitta och läsa lite Solo tills vi ska iväg till katthemmet. Finns nog en hel del inspiration till julklappstips i Solo  :)

Av bambi - 12 december 2007 14:53

Nu är jag hemma igen efter besöket hos tandläkaren. Jag var lite nervös eftersom jag inte har varit hos tandläkaren på 4 år! Men jag brukar inte heller ha några hål. Men nu kände jag att jag hade beläggningar/tandsten på insidan av mina nedre framtänder, så det var verkligen dags att bege sig dit.


Jag hade inga hål denna gång heller, men lite tandsten som sagt. Han skrapade och var väldigt hårdhänt! Jag trodde nästan att han skulle ha av en tand! Blödde en del... men nu är i allafall tandstenen borta!


Så nu behöver jag inte besöka tandläkaren på 2 år...

Av bambi - 12 december 2007 12:39

Nåt jag verkligen önskar mig i julklapp i år är en riktigt bra kroppsscrub och bodylotion. Jag älskar Dermalogicas produkter och skulle inte bli så ledsen över att hitta dessa under granen:

  • dermalogica exfoliating body scrub
  • dermalogica ultrarich body cream

Säljs hos hudterapeuter och även på nätet. T.ex hos Jersey Beauty Company kostar båda dessa endast £37,40 = ca 542 kronor (inkl. frakt).


Du hittar fler julklappstips här.

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards