Alla inlägg den 21 juli 2008

Av bambi - 21 juli 2008 15:32

Jag såg att Linus & Lotta hade rea och hade en massa superbilliga saker, så som: 2 bodyn för 18 kr, Nalletröja för 29,50 och åkpåse för 57 kronor. Det är nästan billigare än alla fynd jag har gjort på Tradera!

Av bambi - 21 juli 2008 15:21

Här regnar det och åskar en massa. Jag har tänt lite ljus och ska kanske sätta mig och brodera lite på babyfilten eller börja läsa nån av böckerna...

Jag tycker att det är jättemysigt att sitta inne och höra hur regnet smattrar mot fönstret! :)

Av bambi - 21 juli 2008 14:16

Som ni vet så har jag en hel del böcker att välja mellan (46 stycken olästa här hemma). Jag tittade igenom bokhyllan och står nog och väljer mellan:


Av bambi - 21 juli 2008 12:39

Vi har en överenskommelse här hemma, att jag vattnar och sköter blommorna och älsklingen tar hand om kattlådan. Denna överenskommelse har vi haft ända sen vi flyttade ihop (alltså 6 år). Jag tycker att det är en jättebra överenskommelse  :)


Men jag är inte alltid så bra på att sköta blommorna och många många många blommor har dött och slängts under dessa 6 år. Jag brukar komma på efter sisådär 2 veckor att "oj, jag måste ta och vattna blommorna" och så häller jag på ganska mycket vatten så att dom ska klara sig en stund.


Så igår när jag satt i soffan och pratade i telefon så tittade jag mot fönstret och såg att en av våra växter som har överlevt i allafall 3 år av min misshandel hade knoppar! Och idag hade en blomma slagit ut! Detta är en företeelse som händer väldigt sällan i vårt hem så därför måste det dokumenteras  :)


Om någon vet vad blomman heter så får ni gärna skriva det... skulle vara roligt att veta!

Av bambi - 21 juli 2008 12:28

Jag blev väldigt glad när jag loggade in på bloggen och såg att jag hade fått 7 nya trevliga kommentarer under natten  :)


Ni får gärna fortsätta och kommentera en massa!  :)

Av bambi - 21 juli 2008 12:23

Vaknade klockan 2 i natt av värk i höfterna och ryggen. Hur jag än vred mig så gjorde det ont. Till slut gick jag upp och tog två alvedon, men jag somnade inte förrän klockan 4. Känns bättre nu, konstigt att värken kan komma och gå så där plötsligt! Men om den kommer tillbaka så ska jag nog använda bältet jag fick låna av en kompis, bältet är mot foglossning och håller ihop höfterna.

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards