Alla inlägg den 30 juli 2008

Av bambi - 30 juli 2008 17:43

Ikväll är det sista avsnittet av Pussycat Dolls Girlicious, det är typ det enda tv-programmet jag har följt under sommaren så jag måste ju se hur det slutar. Det var ju lite trist förra gången när ingen åkte ut...

Av bambi - 30 juli 2008 15:12

Nelly har fått in så söta sminkväskor från Friis & Co. Är det inte lite roligare att plocka fram sminket ur en sån här söt en? Eller att ta med på resan? Jag är ganska så trött på min gamla i allafall...


Min favorit är Happy Beautycase (den längst till vänster) med söta rosetter, strasstenar och gulddetaljer. Men även dom andra två, den rosa med silver broderier och strasstenar och även den beiga.


Jag kanske ska unna mig en att ha med till BB?

Av bambi - 30 juli 2008 14:59

Idag skulle vi iväg och kolla på en 3:a vid Fridhemsplan, men jag fick nyligen sms av tjejen som har lägenheten att hon har fått förhinder. Trist, men jag hoppas att vi får komma och se på den snart i allafall. För den verkar himla bra, den ligger nära Kronobergsparken, Rålambhovsparken och en badplats. Jättenära tunnelbana och Västermalmsgallerian. Så jag hoppas att det kan bli ett byte (om lägenheten är fräsch förstås).


Bytet med lägenheten på Götgatan blev ju inte av eftersom deras son tydligen inte skulle flytta hemifrån. Det är ju inte så lätt det här med att byta lägenhet! Men som tur är så har vi inte så bråttom... vi kan bo kvar här ett tag till. Vi har ju en himla stor 2,5:a så bebisen kan sova i vårt rum ett tag, men det skulle ju vara skönt med ett extra rum...

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards