Alla inlägg den 23 juli 2008

Av bambi - 23 juli 2008 18:21

Sen kl. 17 ungefär så har jag haft ont i magen... det kommer och går lite.. men det är ganska diffust. Ingen riktig början eller slut på "värkarna". Har tagit två alvedon och försöker vila lite, så jag hoppas att det går över snart.


Älsklingen håller på och gör iordning biff stroganoff, så jag ska försöka äta lite... men jag mår rätt så illa och har egentligen ingen matlust.

Av bambi - 23 juli 2008 13:43

Så här pipig är vår katt Hera när hon är ute  (hon gillar inte riktigt att vara ute).

Av bambi - 23 juli 2008 13:38

Vi var ute med vår katt Hera en stund. Hon är lite rädd så hon håller sig nära oss  :)

Av bambi - 23 juli 2008 12:02

En vän till oss har skaffat en Iphone så det har blivit lite prat om det här hemma. Visst verkar dom häftiga... men 5000 kronor (det är vad vännen hade betalt)???


Telia Sonera sålde vid den inledande midnattsförsäljningen den 11 juli cirka 3 Iphones i minuten i Sverige. Dom säljs slut i många affärer också. Så dom verkar ju i allafall väldigt populära! Men det kanske är bäst att vänta en stund tills priset har sjunkit lite?

Av bambi - 23 juli 2008 11:52

Igår började jag och älsklingen fylla i "Barnets bok" som vi fick från Nalle Puhs Babybokklubb.


Man kan sätta in bilder från ultraljudet, fylla i släktträd och lite sånt. Man ska även skriva hur "mamma och pappa träffades"... och där visste vi inte riktigt hur vi skulle skriva. Vi chattade nämligen med varandra på IRC när vi gick på gymnasiet (alltså för över 10 år sen), men blev inte ihop förrän när vi var 22, och då hittade vi varandra igen via internet. Men det känns så töntigt att skriva att vi träffades via internet... men vi är ju båda riktiga datanördar... så det var ju bara att skriva det i boken  :)

Av bambi - 23 juli 2008 11:34

Ja, jag gick upp ganska sent idag... skönt att sova ut.

Jag började föresten att läsa Lasermannen av Gellert Tamas, än så länge är den väldigt bra!


Vi har pratat om att vi ska kanske ta och packa BB-väskan snart, vi har gjort iordning en lista i allafall på vad vi ska ha med oss. Vi ska dit på tisdag och besöka BB, det ska bli spännande!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards