Alla inlägg den 9 november 2008

Av bambi - 9 november 2008 21:34

Jag vet inte om ni har märkt det jag har märkt. Men Odd Molly har använt en väldigt snygg rosa/lila underklänning på många utav sina bilder (annars brukar dom ha jeans till alla kläder).


Jag letade länge efter denna underklänning och äntligen har jag hittat den! Den tillhör denna röda Pilgrim dress. Det är egentligen underklänningen jag vill åt eftersom den är så fruktansvärt snygg och passar så bra till allt (som ni ser på bilderna).


Klänningen är väldigt svår att få tag på. Jag har hittat den bland annat hos FolkArt och på Tradera.


Av bambi - 9 november 2008 19:48

Idag har vi varit hemma hos min pappa och han har hjälpt oss att byta till vinterdäck. Och så firade vi förstås Fars Dag! Min halvbror och hans tjej var också där. Jag har inte träffat honom på många många år (säkert 10 år, vi har inte så bra kontakt), så det var kul. Extra roligt är att han har också precis fått en son! Hans son heter William och är ca 6 veckor äldre än Zack (alltså snart 4 månader gammal). William är till vänster och Zack till höger på bilden.


Det var väldigt roligt att jämföra dom två. William var förstås mer stadig i kroppen och kunde även göra en massa roliga ljud (han kvittrade som en fågel).


Det var inge roligt väder att köra hem i, det var spöregn och mörkt! Det var jätteläskigt (sambon har inte körkort så jag måste alltid köra) och jag var extra nervös eftersom vi hade lilla Zack i bilen.

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards